![]() |
Tjah, sommige levens zijn nu eenmaal meer waard dan een ander. Je mag dat unfair vinden, maar dat is nu eenmaal de realiteit. Trump heeft zelfs quasi een heel ziekenhuis dat 24/24 paraat staat om hem op te vangen...Dat doen ze niet voor de gemiddelde Joe hoor.
|
Citaat:
|
Ik heb ook al eens op intensieve gelegen, uit voorzorg toen ik met een longontsteking was opgenomen in Gasthuisberg. En ik ken nog zo'n gevallen, dus zo uitzonderlijk is dat nu ook weer niet.
Idem na een ingreep. Daar gaat men soms ook personen preventief enkele dagen op intensieve leggen. |
Citaat:
|
Citaat:
Er is ook de ontwaakzone na een ingreep en dat is ook een vorm van intensieve. Maw, men kan daar ook heel snel ingrijpen als het moet, veel sneller dan dat je op een gewone kamer zou liggen. |
Citaat:
|
Citaat:
Hopelijk is er ondertussen geen anonieme nobody die dat bed echt nodig heeft... |
Citaat:
|
Citaat:
toch erg dat sommige haar nu het ergste toewensen. De Belg op zijn best ik snap ookneit dat men daar rond nog vanalles verzint op intensieve liggen is geruststellend zolang ge nog niet aan de beademing ligt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je slaat er wel effe vies naast vandaag, eerst zou iedereen na 'n ingreep naar IC gaan, en dan zou men over gaan tot tracheotomie. C'mon Man! Vergeten; Ik wens haar 't allerbeste en 'n snelle genezing toe. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga gewoon af op het woordje 'uit voorzorg' dat in de pers verschijnt, en naar mijn gevoel minder erg is dan "moeten". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De behandeling is ondertussen gelukkig een heel stuk verbeterd. |
[quote=SDX;9490083]De gazet schrijft dat haar toestand geruststellend is,/QUOTE]
intensieve en geruststellend zijn geen concepten die echt goed bij mekaar passen binnen de 3 dagen na haar diagnose ligt ze daar al, zegt meer over die journalist en redactie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be