![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of wenst u dat ik daar eerst voor moet betalen misschien? |
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk zet hij de "Belgische" traditie van alle trado-partijen door. En dan maar schelden op Kim en noord Vietnam. |
Citaat:
https://www.n-va.be/sites/default/fi...en20201010.pdf |
Citaat:
Ik dacht iets te kunnen lezen in par 4.2 (interne bestuursverkiezingen) + de uitzondering hierop. |
Citaat:
De krant Het Nieuwsblad: N-VA keurt afwijking van statuten goed: Bart De Wever kan opnieuw voorzitter worden. Dat is niet de eerste keer. Volgens de partijstatuten is een voorzitter gebonden aan het maximum van twee termijnen. De Wever leidt N-VA al sinds 2004 en verkreeg dus al drie keer eerder een uitzondering. Armoede troef bij de NVA. Ze vinden niemand anders dan De Wever om voorzitter te worden. En ze weten ook waarom. |
We zouden allemaal ferm tevreden moeten zijn met de herverkiezing van Bart.
Stel je voor dat Bart minder in het nieuws zou komen .... hoeveel saaier zou het niet worden? |
Geen andere valabele kandidaten in de partij om voorzitter te worden schoof ?
Armoede troef. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had beter verwacht van je instelling en strijdbaarheid, Schoof. Maar ja, De Wever's 'winning streak' behoort inmiddels ook al tot de pre-historie, realiseer ik me. Over & uit. |
Citaat:
Net zoals Merkel (weliswaar als bondskandelier) dat is in Duitsland. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu, het is absoluut niet zo uitzonderlijk dat de grootste partij buiten de coalitie valt. En N-VA blijft uiteraard de Vlaamse regering domineren (cruciaal voor een Vlaams-nationalistische partij) en levert de burgemeester van de grootste stad van België. |
Citaat:
’From hero to zero’. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be