Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Voorspellingen voor 2021 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=256204)

Pandareus 24 november 2020 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 9526958)
ja, dat is allemaal gekend door zeker 1/3e van de bevolking die bewijzen dat de mensheid toch nog niet gedoemd is.

Ze komt alleen nog buiten voor het hoogst noodzakelijke, weigert een mondmasker te dragen (is enkel om ons te onderwerpen)
Verder wist ze me ook te vertellen dat het vaccin ervoor gaat zorgen dat enkel de 'elite' mag en zal overleven. Die hun vaccin werkt echt, de rest krijgt rommel zodat die zeker gaan doodgaan.

Marie van de koster 24 november 2020 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9526722)
Moesten er geen vrouwen zijn, dan leefden de mannen gemiddeld 10 jaar langer. :lol:

Waardoor ik me weer eens afvraag, wie is er eigenlijk het sterke geslacht! :lol:

Marie van de koster 24 november 2020 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9526728)
Marie heeft gelijk hoor. Gezien er wat meer mannen dan vrouwen geboren worden, sterven er ook wat meer mannen dan vrouwen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Human_sex_ratio

Zeg dat nog eens, zeg dat nog eens. :lol:

Marie van de koster 24 november 2020 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9526766)
Ja maar. En toch zijn er meer vrouwen op de wereld. Hoe kan da ?

Er worden meer jongetjes geboren dan meisjes. Maar mannen sterven vlugger dan vrouwen. https://www.scientias.nl/wetenschap-...n-dan-vrouwen/

Travis Bickle 24 november 2020 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 9526958)
ja, dat is allemaal gekend door zeker 1/3e van de bevolking die bewijzen dat de mensheid toch nog niet gedoemd is.

Hou jij hen dom, dan zal ik hen arm houden.

Toch geen onbekende uitspraak?

Dat van die chips inplanten is uiteraard wat extreem, maar in de essentie heeft een overheid er nog steeds meer voordeel bij, dat de burger vooral volgt en niet al te veel kritische vragen stelt.

Rudy 24 november 2020 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9526989)
Er worden meer jongetjes geboren dan meisjes. Maar mannen sterven vlugger dan vrouwen. https://www.scientias.nl/wetenschap-...n-dan-vrouwen/

Het artikel verklaart vooral waarom vrouwen langer leven, niet dat er meer jongetjes worden geboren: geslachtschromosomen.

Oorlogen hebben ook hun impact. Mannen sterven massaal in de strijd.

vlijmscherp 24 november 2020 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9526965)
Ze komt alleen nog buiten voor het hoogst noodzakelijke, weigert een mondmasker te dragen (is enkel om ons te onderwerpen)
Verder wist ze me ook te vertellen dat het vaccin ervoor gaat zorgen dat enkel de 'elite' mag en zal overleven. Die hun vaccin werkt echt, de rest krijgt rommel zodat die zeker gaan doodgaan.

Gelukkig zitten wij op dit forum samen met mensen die zo hoogintelligent zijn dat ze dat snappen.

Eduard Khil 24 november 2020 19:41

N-VB nog altijd nul leden, nul politieke afdelingen, nul politieke mandatarissen, nul macht

Zipper 24 november 2020 20:02

mijn voorspelling voor 2021:

de eerste scheuren binnen Vivaldi, en Groen/Ecolo zal zeker in de buurt zijn.

TV-verslaafde 24 november 2020 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9526773)
kweenie. Ik zou doodgaan uit verveling.

De alpha kent ze allemaal van binnen en buiten. Dus verveelt zich.

De beta kent ze niet. Dus weet niet wat ie mist.

De middenmoot (het gros van de samenleving) kent ze wel maar ook weer niet. Dus kan niet zonder....

Rudy 24 november 2020 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9526773)
kweenie. Ik zou doodgaan uit verveling.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 9527250)
De alpha kent ze allemaal van binnen en buiten. Dus verveelt zich.
De beta kent ze niet. Dus weet niet wat ie mist.
De middenmoot (het gros van de samenleving) kent ze wel maar ook weer niet. Dus kan niet zonder....

Wil je nu zeggen dat de middenmoot van de mannen de vrouwen niet echt goed kent ?

TV-verslaafde 24 november 2020 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9527264)
Wil je nu zeggen dat de middenmoot van de mannen de vrouwen niet echt goed kent ?

Ik wil zeggen dat de middenmoot (het gros, de meerderheid) eens geproefd heeft hier en daar en dan uiteindelijk settlen met ... Dat is de gangbare weg. Dan heb je nog aantrekking/ afstoting.

Alpha heeft er zoveel gehad dat ie er zijn buik vol van heeft.

Beta, waar niet van geproefd is kan niet gemist worden.

Wat ik wil zeggen is dat bingefucking gelijk is aan uitgekeken zijn op. En passen is niet proeven. 2 zijden van dezelfde munt. In een extreem gaan is iets diep doorgronden...

N-Vb 25 november 2020 01:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9527187)
N-VB nog altijd nul leden, nul politieke afdelingen, nul politieke mandatarissen, nul macht

slechte voorspelling, probeer nog eens

patrickve 25 november 2020 07:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9526963)
En op 21 december gaat er iets heel moois gebeuren, ik ben curieus!

De dagen worden terug langer.

patrickve 25 november 2020 07:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9526957)
Ik weet van iemand wiens moeder van 76 zolang naar amerikaanse en canadese drek-websites heeft zitten kijken dat ze nu 100% zeker is dat wij allemaal in 't concentratiekamp gaan vliegen als we vaccinatie durven weigeren. En dat vaccin, dat zijn volgens haar eigenlijk chips die ze ons injecteren om ons beter te kunnen controleren. Verder gaan ze ook al het spaargeld in beslag nemen, en de media werken mee om ons dom te houden.

Het voordeel van een paar extreme zotten te tonen maakt dat men de aandacht van de algemene waanzin afleidt he. Het is een gekend sofisme he.

De feitelijke waarheid is dat men het gros van de fundamentele burgerrechten heeft opgeblazen, en zware economische en maatschappelijke schade heeft toegebracht voor een heel matig sanitair probleem, waar die schadelijke maatregelen niet eens veel aan gedaan hebben, als ze die al niet verergerd hebben.

De gemakkelijkheid waarmee fundamentele principes werden opgeblazen op basis van nep wetenschap en angst propaganda is iets waar Goebbels nog een puntje aan kan zuigen.

De mensen die dat aankaarten gaan associeren met een paar zotten met zilverpapieren hoedjes om vooral de echte argumenten niet moeten te zien behoort uiteraard tot diezelfde propaganda.

De westerse maatschappijen zijn allemaal geruisloos omgevormd tot het soort regimes waartegen diezelfde maatschappijen beweerden te willen strijden een klein jaar geleden omwille, exact, van het soort uitwassen die we meemaken.

Als ik zie dat de EU de pretentie heeft om twee van haar leden onder haar voeten te geven omdat zij de rechtsstaat niet zouden respecteren, terwijl die op 1 land na bestaan uit landen die de fundamentele burgerlijke vrijheden op heel bedenkelijke wijze opgeschort hebben, dan illustreert dit enkel maar die ommezwaai.

Wij zijn sinds een klein jaar op een ongelofelijke manier om de oren geslagen met "experten" die de grootste wetenschappelijke nonsens uitkramen zonder dat er maar een ons kritiek op komt van al onze "instellingen". Zelden werd zoveel onwetenschappelijke lulkoek "officieel standpunt".

De politiek van het hysterische angst zaaien, totaal ongefundeerd en wetenschappelijk zwaar tegengesproken, is de basis van deze "regime change" die totaal parallel loopt met de typische installatie van totalitaire regimes door de geschiedenis heen, maar nog nooit is zoiets zo mondiaal gebeurd.

Henri1 25 november 2020 09:28

Eduard zijn café gaat definitief gesloten worden wegens een resem van overtredingen op de hygiëne.

kojak 25 november 2020 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9527576)
Eduard zijn café gaat definitief gesloten worden wegens een resem van overtredingen op de hygiëne.

Een overmaat aan alcohol compenseert dit ruimschoots. :lol:

Universalia 25 november 2020 11:19

Ik vond deze wel vrij goed gevonden ... (op site van bij onze noorderburen)

Marie van de koster 25 november 2020 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9527504)
De dagen worden terug langer.

:lol:

Marie van de koster 25 november 2020 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9527576)

:lol: :lol: :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be