reservespeler |
14 december 2020 06:31 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp
(Bericht 9543909)
Maar neen.
De gemiddelde mensen zijn altijd dommerikken. Die polls doen daar weinig aan.
Als De Wever veel op tv komt dan stijgt zijn populariteit ook.
Ik ben niet te beroerd om dat toe te geven.
Ik stem trouwens niet op N-VA. Ik vond hun beleid in de vorige regering beneden peil.
Ik neem het hen bijzonder kwalijk dat ondanks het verhogen van de pensioenleeftijd, wat een belastingsverhoging is, ondanks het wegnemen van de korting op elektriciteit, wat een belastingsverhoging is, en ondanks de indexsprong, wat ook een belastingsverhoging is. Ze er nog in geslaagd zijn om de put te vergroten.
|
De verhoging van de pensioenleeftijd is pas de eerste keer in 2025. Veel zal je er dus niet van merken aan de inkostzijde.
De BTW verlaging op Elektriciteit was een stunt van De Baard. Dit was een tijdelijke maatregel, een tijdelijke maatregel die enkel diende om ervoor te zorgen dat de index niet zou stijgen. De middelen, om de BTW te verlagen, waren er zelfs niet. De regering Michel moest zelfs niets doen om de BTW terug te verhogen, dat ging automatisch.
De indexsprong hebben we inderdaad allemaal gevoeld.
De put was kleiner geworden voor Marrakesh, daarna heeft Michel nagelaten om een begrotingscontrole te doen, laat staan dat hij maatregelen trof.
Sindsdien is er geen begrotingscontrole meer geweest.
|