Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
(Bericht 9575037)
Ik weet vooral dat onze overheden er niets tegen ondernemen.
|
Wel, ik weet het ook. Er gebeurt in dit land te veel dat in een democratie niet mag gebeuren. En als dergelijke feiten voorvallen dan is er niemand van de traditionele partijen die reageert. Feitelijk zou ik mij nog druk moeten maken omdat mijn gronden in een dorpscentrum omgevormd werden in opdracht van stedenbouw tot patattengrond. En nu denken bepaalde partijen dat ik zal oorlog gaan voeren tegen de idioot die het bekokstoofde. Niets is echter minder waar.
Dat stuk krapul is trouwens dood.
Maar de partijen die weeral niks wilden zien uit gemakzucht kunnen wat mij betreft de pot op. Hun handelswijze heeft alleen te maken met lafheid en niks met goed bestuur. En zo zal ik ze benaderen in de toekomst.
De toekomst is voor mij simpel. De grootste smeerlap(pen) krijgen mijn stem en dit met de hoop dat hij deze zogezegde democratie verder zullen verwoesten
Idioten, lafaarden en kruipers verdienen geen democratie.
Is het een misrekening beste vrienden?
Wel het wordt U gegund. Pak uw boeltje samen en verdwijn.
Ik heb uitsluitend nog respect voor politiekers met haar op hun tanden en die wel respect hebben voor hun kiezers of medewerkers.
Er zijn teveel zaken waarop er moest gereageerd worden.
Dat niet doen is de echte ondermijning van de democratie.
Daar heeft de daad van een stomkop niks mee te maken.
Aan verantwoorde politiek doen is verantwoordelijkheid opnemen.
En daar merkte ik niks van in het verleden.
Wel veel gejammer en gezaag. En ondertussen wel de rode loper uitrollen voor Uzelf en lilliputters. Zelfs blij zijn dat je mag meedoen.
Niet mijn instelling.
Voor lafaarden verzet ik geen poot meer. Het enige wat ze kunnen is mekaar in de rug schieten onderling.
Dit volk is een volk van knechten. Alles kaat koet.