Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Opnieuw rellen in Brussel. Politiekantoor brandt volledig uit. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=257013)

quercus 14 januari 2021 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edwinp (Bericht 9574897)
met drugs op zak, een dealer aan het werk dus

Was hij soms niet zelf een gebruiker? Alleen een wetsdokter zal hierover kunnen oordelen. Maar zoveel geduld, laat staan gezond verstand, hebben die relschoppers natuurlijk niet. Die zijn uitsluitend geconditioneerd om zoveel mogelijk herrie te schoppen en zaken aan diggelen te slaan.

fox 14 januari 2021 11:27

De stilte bij verzameld links spreekt boekdelen. Gebeurt dit in het buitenland met blanke daders dan hadden we hier al een topic van 20 blz. Nu het echter om verrijkers gaat in eigen land, dan zijn ze stil. Dan zien we geen vermanende vingertjes met morele hoogdravendheid.

Travis Bickle 14 januari 2021 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 9575090)
De stilte bij verzameld links spreekt boekdelen. Gebeurt dit in het buitenland met blanke daders dan hadden we hier al een topic van 20 blz. Nu het echter om verrijkers gaat in eigen land, dan zijn ze stil. Dan zien we geen vermanende vingertjes met morele hoogdravendheid.

Op de websites van de Vlaamse kranten, was het artikel ook heel snel ergens onderaan te vinden. Maar dat kwam uiteraard omdat er een proces gaande is tegen Bart De Pauw en er weer een episode van de Gouden Schoen plaatsvond

De verslaggeving over het 'de gewelddadige bestorming' van het Capitool, stond dan wel dagen mooi in de spotlights ...

Xenophon 14 januari 2021 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 9574969)
Brussels "faits divers", niets aan de hand.
Politiekantoor uitgebrand, wat politie gekwetst, politiewagens en winkels beschadigd maar alles onder control.
Wat "wel" opviel behalve de politie enkel BLM op straat.

Gelukkig heeft de politie het verstand gebruikt en zijn ze teruggetrokken.

Om erger te voorkomen.

:D

Travis Bickle 14 januari 2021 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9575097)
Gelukkig heeft de politie het verstand gebruikt en zijn ze teruggetrokken.

Om erger te voorkomen.

:D

Of om eigen loopbaan niet op de helling te zetten.

Xenophon 14 januari 2021 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9575100)
Of om eigen loopbaan niet op de helling te zetten.

Dat valt alles onder "erger voorkomen."

werkman 14 januari 2021 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9575037)
Ik weet vooral dat onze overheden er niets tegen ondernemen.

Wel, ik weet het ook. Er gebeurt in dit land te veel dat in een democratie niet mag gebeuren. En als dergelijke feiten voorvallen dan is er niemand van de traditionele partijen die reageert. Feitelijk zou ik mij nog druk moeten maken omdat mijn gronden in een dorpscentrum omgevormd werden in opdracht van stedenbouw tot patattengrond. En nu denken bepaalde partijen dat ik zal oorlog gaan voeren tegen de idioot die het bekokstoofde. Niets is echter minder waar.
Dat stuk krapul is trouwens dood.
Maar de partijen die weeral niks wilden zien uit gemakzucht kunnen wat mij betreft de pot op. Hun handelswijze heeft alleen te maken met lafheid en niks met goed bestuur. En zo zal ik ze benaderen in de toekomst.
De toekomst is voor mij simpel. De grootste smeerlap(pen) krijgen mijn stem en dit met de hoop dat hij deze zogezegde democratie verder zullen verwoesten
Idioten, lafaarden en kruipers verdienen geen democratie.
Is het een misrekening beste vrienden?
Wel het wordt U gegund. Pak uw boeltje samen en verdwijn.
Ik heb uitsluitend nog respect voor politiekers met haar op hun tanden en die wel respect hebben voor hun kiezers of medewerkers.
Er zijn teveel zaken waarop er moest gereageerd worden.
Dat niet doen is de echte ondermijning van de democratie.
Daar heeft de daad van een stomkop niks mee te maken.
Aan verantwoorde politiek doen is verantwoordelijkheid opnemen.
En daar merkte ik niks van in het verleden.
Wel veel gejammer en gezaag. En ondertussen wel de rode loper uitrollen voor Uzelf en lilliputters. Zelfs blij zijn dat je mag meedoen.
Niet mijn instelling.
Voor lafaarden verzet ik geen poot meer. Het enige wat ze kunnen is mekaar in de rug schieten onderling.
Dit volk is een volk van knechten. Alles kaat koet.

De schoofzak 14 januari 2021 11:52

Heel die betoging is een schande, van het begin tot aan het einde.

(maar overdrijven, nl. politiekantoor helemaal uitgebrand, werkt averrechts)

Travis Bickle 14 januari 2021 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9575125)

Ik weet dat niet. Let wel, ik begrijp heel goed wat je zegt en waarom. Maar waarom zou dat averechts werken? Daarmee zeg je immers dat er wat gaat veranderen. Dat er wel eens anders mee zou kunnen worden omgegaan vanaf nu. En dat geloof ik niet. Dat geloof ik niet meer. Men heeft het te ver laten komen. Het mooiste bewijs daarvan is dat die betoging werd toegelaten in de eerste plaats.

werkman 14 januari 2021 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9575125)

Lees jij ooit eens wat anderen schrijven?
Leest er ooit iemand van uw partij wat anderen schrijven?
Ik betwijfel het. Jij alleszins niet. En de rest nog minder.

Vette Pois(s)on 14 januari 2021 12:02

toch maar een hellhole

vies volk

Zipper 14 januari 2021 12:07

Citaat:

die hebben het te druk met de zoveelste Trump-draad te starten.

Tavek 14 januari 2021 12:09

Citaat:

Politie is te braaf.

Dit waren slechts enkele honderden relschoppers. Met paard uiteendrijven en allemaal oppakken. Wetgeving maken die relschoppers voor langdurigere periodes de bak in laat draaien. Boetes maken niks uit, een steen kan je niet strippen....

Wautd 14 januari 2021 12:10

Konden ze niet beter wachten met betogen tot ná het gerechterlijk onderzoek? Dit ruikt naar vigilantisme waar het oordeel van de betogers al op voorhand geveld is.

En in twee weken rellen om de coronadoden te wreken ten gevolge van de besmettingen die zijn opgelopen tijdens de betoging?

Jay-P. 14 januari 2021 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9575160)
Politie is te braaf.

Dit waren slechts enkele honderden relschoppers. Met paard uiteendrijven en allemaal oppakken. Wetgeving maken die relschoppers voor langdurigere periodes de bak in laat draaien. Boetes maken niks uit, een steen kan je niet strippen....

En gij gaat al die extra hotelkamers betalen? Juist ja.

Wautd 14 januari 2021 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9574837)
dat het ontaardde in rellen en vernielingen.

Allee, dat had nu echt niemand kunnen voorspellen

Vette Pois(s)on 14 januari 2021 12:12

Citaat:

Politie is te braaf.

gewoon doodknuppelen

op een hoop en ter plaatse opstoken

Zipper 14 januari 2021 12:12

Citaat:

Politie is te braaf.

En als de politie er "morgen" ene neerschiet, zijn het nazi's

Travis Bickle 14 januari 2021 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 9575164)
En gij gaat al die extra hotelkamers betalen? Juist ja.

Een eenmalige kost om n 'hotelkamers' bij te bouwen, of maandelijks de kost dragen om de schade weer eens te herstellen ... De keuze wordt stilaan vrij makkelijk.

Travis Bickle 14 januari 2021 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9575168)
En als de politie er "morgen" ene neerschiet, zijn het nazi's

Inderdaad. Daarom dat ik ook zei dat de gelatenheid van de politie, m.i. ook veel te maken heeft met jobbehoud. En dat op zich is een grote overwinning van de 'kwajongens'.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be