Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Godverdomme, der zijn geen Jonagolds in den Aldi (https://forum.politics.be/showthread.php?t=257095)

Elio di Supo 19 januari 2021 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9580361)
Bij duw- en trekwerk zeker niet.
In het andere geval, eerlijk gezegd: ik weet het niet.

Ik denk best van niet. Het gaat toch maar eindigen met dat het allemaal uw schuld was.

kojak 19 januari 2021 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9580353)
Wel sneu dat je de kans had gemist om getuige te zijn van een heuse catfight....

Ooit meegemaakt in de GB, een paar jaar geleden.

Een dame neemt toevallig het laatste artikel uit een rek en legt het in haar kar.
Een andere dame kon daar blijkbaar niet mee leven dat de dame voor haar nu juist dat artikel nu ook nodig had en neemt het uit de kar van die andere dame...
Die tweede dame hebben ze toen uit de winkel moeten zetten.
Over haar taalgebruik ga ik het hier niet hebben. :lol:

Elio di Supo 19 januari 2021 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9580365)

Een dame neemt toevallig het laatste artikel uit een rek en legt het in haar kar.
Een andere dame kon daar blijkbaar niet mee leven dat de dame voor haar nu juist dat artikel nu ook nodig had en neemt het uit de kar van die andere dame...

Lekker 8-)

Travis Bickle 19 januari 2021 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9580365)

Welk product was het?

Travis Bickle 19 januari 2021 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9580363)
Ik denk best van niet. Het gaat toch maar eindigen met dat het allemaal uw schuld was.

Stel je voor ...

Elio di Supo 19 januari 2021 10:22

Ik heb al wel eens een (kort) gevecht gezien op de parking vd Delhaize in Ukkel tss een bewakingsagent en een winkeldief. In een ander geval in dezelfde winkel zag ik eens een paar "jongeren" van alles pikken en onder hun jas steken. Ze werden nadien buiten gesleurd door 2 agenten in burger en naar het politiebureau vlak naast de Delhiz egevoerd. Toen ik klaar was met boodschappen stond er al een groepje van zo'n 20 boys and girls te jouwen voor het politiebureel. Een beetje stelen mag toch nog zeker, godverdomme.

Travis Bickle 19 januari 2021 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9580373)
Ik heb al wel eens een (kort) gevecht gezien op de parking vd Delhaize in Ukkel tss een bewakingsagent en een winkeldief. In een ander geval in dezelfde winkel zag ik eens een paar "jongeren" van alles pikken en onder hun jas steken. Ze werden nadien buiten gesleurd door 2 agenten in burger en naar het politiebureau vlak naast de Delhiz egevoerd. Toen ik klaar was met boodschappen stond er al een groepje van zo'n 20 boys and girls te jouwen voor het politiebureel. Een beetje stelen mag toch nog zeker, godverdomme.

Als dat al niet meer mag. Wat voor een hardvochtige maatschappij ook ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be