Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Calvo stopt ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=257413)

Zipper 2 februari 2021 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 9594544)
Ik herinner me ook nog Hermes Sanctorum die opstapte.

die had ook vragen mbt de islam-migratie

TheFourHorsemen 2 februari 2021 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9594625)
die had ook vragen mbt de islam-migratie

Vooral met het feit dat zijn partij moslimstemmen belangrijker vond dan een verbod op onverdoofd slachten.

En dat voor een 'groene' partij.

Zipper 2 februari 2021 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9594648)
Vooral met het feit dat zijn partij moslimstemmen belangrijker vond dan een verbod op onverdoofd slachten.

die "groene" partij heeft vooral interesse voor het groen van de koran.

Dadeemelee 2 februari 2021 19:33

Citaat:

Leugens, vuile leugens:

https://www.bruzz.be/brussel-kiest-2...ten-2019-02-19

Citaat:

"Groen is ook in Brussel wel degelijk voorstander van een verbod op onverdoofd slachten." Dat zegt fractieleider voor het Brussels parlement Bruno De Lille (Groen), nadat zijn partijgenote Annemie Maes aan BRUZZ liet verstaan dat ze zich niet door haar partij gesteund voelde in dit dossier. "Ik denk dat Annemie vooral een verklaring zoekt waarom ze niet op de lijst staat."

Zipper 2 februari 2021 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9594655)

En waarom zou Juffrouw Maes liegen, en meneer De Lille de waarheid zeggen ? We kennen trouwens de houding van Groen als het over de islam gaat.

https://www.bruzz.be/brussel-kiest-2...oen-2019-02-18

Eduard Khil 2 februari 2021 19:50

de omvolking van Groen gaat verder! :rofl:

Eduard Khil 2 februari 2021 19:51

Citaat:

inderdaad. Er is nog weinig groen aan Groen, iedereen met een klein beetje verstand ziet dat.

Ze zijn een pro-migratie en pro-islam partij geworden, en de forcerende invloed van ecolo maakt het alleen maar erger.

Dadeemelee 2 februari 2021 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9594683)
inderdaad. Er is nog weinig groen aan Groen, iedereen met een klein beetje verstand ziet dat.

Ze zijn een pro-migratie en pro-islam partij geworden, en de forcerende invloed van ecolo maakt het alleen maar erger.

Dat is overkhil ;-) :lol:

Zipper 2 februari 2021 19:56

Citaat:

Ze zijn dat eigenlijk altijd geweest, ook al toen het nog Agalev was. Het was trouwens Agalev dat (vooral samen met de sossen) zich uit de naad werkte om de Marokkaanse gastarbeiders definitief hier te laten blijven.
En daar plukken we nog altijd "de vruchten" :roll::roll: van.

No Apologies 2 februari 2021 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9594655)

Niks leugens. Anemie is over hetzelfde punt geclashed met Groen als Hermes. Namelijk hypocrisie over onverdoofd slachten om de moslimstemmen te kunnen behouden.

No Apologies 2 februari 2021 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9594610)
Het linkse nest van de VRT ?
Meent u dat echt dat u nog in de 19de eeuw woont.
Het "linkse nest" gaat zomaar eventjes een driedelige reclamespot voor BDW uitzenden.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210111_95796414
Heeft BDW hiervoor betaald ?
Krijgen andere politici ook een driedelige reclamecampagne.
De VRT is een regimezender van de Vlaamse rechtse regering geworden. Jammer.

Onnodig, dat zou overkill zijn; Die zitten al zowat iedere dag in De Afspraak of Terzake

No Apologies 2 februari 2021 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9594576)
De NVA’ers en VB’ers die het opnemen voor Calvo.

Hoe ontroerend. :rofl:

Dan hebt ge mijn post alvast fout geïnterpreteerd. Ik zal proberen in het vervolg duidelijker te zijn, zodat iedereen mee is.

Vette Pois(s)on 2 februari 2021 20:39

calvo is een godsgeschenk

Pandareus 2 februari 2021 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9594412)
Van der Taelen zat daar helemaal niet op zijn plaats. Die hoort thuis bij de NVA.

Het is totaal niet van je gewoonte, maar hier overdrijf je in full-nva modus hoor... ;-)

Dat van der taelen een flink pak verzuurde t.g.o. vroeger valt niet te ontkennen, maar hij heeft ook wel veel zeer terechte opmerkingen gemaakt over de denial-modus die bij nogal wat Groene boomknuffelaars de norm uitmaakt als het gaat over maatschappelijke problemen met nieuwkomers.

Of zijn nieuwe rol van klaag&zaagmeester te willen zijn veel heil gaat opleveren twijfel ik aan, maar inhoudelijk heeft hij soms wel een punt.

Zucht 2 februari 2021 20:56

Dit is het officiële standpunt van de Brusselse groenen tov onverdoofd slachten, in de campagne voor de verkiezingen openlijk aan het kiespubliek getoond. Zie punt 4.

daiwa 2 februari 2021 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9594653)
die "groene" partij heeft vooral interesse voor het groen van de koran.

2 !

daiwa 2 februari 2021 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 9594747)
calvo is een godsgeschenk

Op zijn eentje kelderde hij de verkiezingscampagne van Groen. :lol:

Dadeemelee 2 februari 2021 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9594753)
Het is totaal niet van je gewoonte, maar hier overdrijf je in full-nva modus hoor... ;-)

Dat van der taelen een flink pak verzuurde t.g.o. vroeger valt niet te ontkennen, maar hij heeft ook wel veel zeer terechte opmerkingen gemaakt over de denial-modus die bij nogal wat Groene boomknuffelaars de norm uitmaakt als het gaat over maatschappelijke problemen met nieuwkomers.

Of zijn nieuwe rol van klaag&zaagmeester te willen zijn veel heil gaat opleveren twijfel ik aan, maar inhoudelijk heeft hij soms wel een punt.

Laat mij nuanceren (dat is hier ongebruikelijk, maar toch ;-) ): toen Cas Vander Taelen voor het eerst uithaalde naar de lakse houding tov allochtoon geweld, dat was midden 2000-2010 denk ik, dan gaf ik hem gelijk.
Het was inderdaad zo. Men durfde er niet over spreken. Hij kreeg toen trouwens ook veel bijval.

Hij is echter (het zal de ouderdom wel zijn zeker) geëvolueerd naar een conservatieve zagevent (mijn persoonlijke mening).

Svennies 2 februari 2021 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 9594761)
Op zijn eentje kelderde hij de verkiezingscampagne van Groen. :lol:

Zo een heldendaad verrichten is inderdaad niet velen gegeven...

Svennies 2 februari 2021 21:53

Citaat:

Natuurlijk ,maar de echte reden is dat Almaci had laten verstaan dat hij fractieleider voor groen-ecolo zou blijven in de kamer ,doch de échte bazen ,die van de ecolo dus hebben daar een stokje voorgestoken door Gilles Van den Burre uit hun partij officieel te benoemen als fractieleider...

Maar hij gaat zijn centen als gewoon kamerlid wel verder blijven oprapen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be