![]() |
Citaat:
Diep medelijden met onze Koenaard! Saai leven heeft die. Hij zou inderdaad beter in het klooster gaan - maar dan liefst in een zwijgende orde. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor de onzinnige component van de opleiding kan elke opleiding in de sfeer van marketing worden aangeraden. Ik erken dat het aspect grappen maken daarin afwezig is, tenzij grappen van onbedoeld karakter. Voor de onnozele grappenmakerij zal u zich buiten het georganiseerde aanbod moeten begeven. Spreek eens iemand aan die je daarin bedreven lijkt. Een man als Filip Geubels lijkt me daarin bedreven. Bart De Pauw kan dat ook goed, en heeft bovendien meer tijd dan vroeger om les te geven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarschuwing: De doorluchtige heer Koenaard Depuydt dient ten alle tijden ERNSTIG genomen te worden. Bij voorbaat dank |
Citaat:
Welke sokken wil je daarbij dragen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is verboden om sluikreclame te maken voor cursussen waar je zelf les in geeft.
|
De beste plek voor zo'n cursus blijft nog altijd De Wetstraat denk ik. Daar zit het vol grappenmakers van het derde knoopsgat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Er staan zeer zware straffen op een oneerbiedige houding jegens hem. Citaat:
De doorluchtige heer Koenaard Depuydt is zeer groot geschapen en draagt daarom zeer grote voetwanten. De woorden "sok" (soccus) en "kous" (cauce) zijn ontleningen. Met rundschotel etende groeten |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be