Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Beëindiging van wereldwijvendag (https://forum.politics.be/showthread.php?t=258110)

Koenaard Depuydt 14 maart 2021 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9627972)
je weet toch van waar dat komt hé :lol:

Ik doe dat om bepaalde forumgangers te irriteren :lol:

Waarde Edewaard

Zou u ook in het bezit zijn van een beeldopname waar de heer Huttelaere of Staelens zouden hakken?

Bij voorbaat dank

kojak 14 maart 2021 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9627988)
Hoe dwars kan je liggen klinkt leuker of klinkt dat teveel Kama Sutra getint?

Zonder dwarsliggers kunnen er geen treinen rijden.
En ik denk ook dat dit de reden is waarom Eduard nooit den trein neemt. :lol:

siegfried1648 14 maart 2021 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9627972)
je weet toch van waar dat komt hé :lol:

Ik doe dat om bepaalde forumgangers te irriteren :lol:

U bent gewoon een akelige trol, niks minder. Op ieder ander forum zou u allang buiten zijn gezet door de forumadministratie vanwege trolgedrag.

Ik ben dan wel politiek rechts-georënteerd, maar zeker niet voel ik enig verwantschap in ideologie van die kleine Oostenrijker. Uw gedrag in posting is inmiddels zo voorspelbaar dat u het forum gewoon bevuilt. U vindt dit misschien grappig, maar wanneer iemands leven bestaat uit het posten van ofwel oneliners als ''Hitler'' dan wel plaatjes van Hitler dan bent u in mijn ogen een zielig mens. En meer wenst ik hier nietover te zeggen, behalve dat u een trol bent.

Elio di Supo 14 maart 2021 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door siegfried1648 (Bericht 9628124)
U bent gewoon een akelige trol, niks minder. Op ieder ander forum zou u allang buiten zijn gezet door de forumadministratie vanwege trolgedrag.

Ik ben dan wel politiek rechts-georënteerd, maar zeker niet voel ik enig verwantschap in ideologie van die kleine Oostenrijker. Uw gedrag in posting is inmiddels zo voorspelbaar dat u het forum gewoon bevuilt. U vindt dit misschien grappig, maar wanneer iemands leven bestaat uit het posten van ofwel oneliners als ''Hitler'' dan wel plaatjes van Hitler dan bent u in mijn ogen een zielig mens. En meer wenst ik hier nietover te zeggen, behalve dat u een trol bent.

Kijk eens aan. Een Mening. Dit is K&K jongen. Er zijn genoeg subfora om de serieuze neuroot uit te hangen. Ik vraag me af wie hier eigenlijk de triestige is.

Eduard Khil 14 maart 2021 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9628250)
Kijk eens aan. Een Mening. Dit is K&K jongen. Er zijn genoeg subfora om de serieuze neuroot uit te hangen. Ik vraag me af wie hier eigenlijk de triestige is.

my thoughts exactly! :lol:

Eduard Khil 14 maart 2021 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt (Bericht 9628037)
Waarde Edewaard

Zou u ook in het bezit zijn van een beeldopname waar de heer Huttelaere of Staelens zouden hakken?

Bij voorbaat dank

Hakken zoals in hout hakken? Of zoals in de mongolische manier van dansen?

Koenaard Depuydt 14 maart 2021 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9628317)

Waarde Edewaard

U slaat de bal wederom mis. Hakken is in de Nederlanden ontstaan. De Mongolen hebben hiermee helemaal niets te maken.

U wordt vriendelijk om een opname van een hakkende Huttelaere of Staelens gevraagd. De houthakker (Huttelaerezaag ofte MG42) is inmiddels goed gekend.

https://www.military.com/video/opera.../1691548583001

Met hout zagende groeten

Weyland 14 maart 2021 21:57

Citaat:

Wat dat laatste betreft ben ik er eindelijk achtergekomen waar dit gefilmd werd. Arendonk. Met dank aan de kerktorenspits op 1:20 en de t-shirt van enkele aanwezige dames op dat evennement.

Die dorpen zijn wel lachen.

patrickve 15 maart 2021 06:28

Om tot de openingspost terug te keren, ik begrijp niet goed waarom men die vraag stelt. Uiteindelijk beëindigt de wereldwijvendag zichzelf. Na 24 uur.

Travis Bickle 15 maart 2021 06:44

Citaat:

Want uw mening is doorgaans zo waardevol...

kelt 15 maart 2021 06:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9628740)
Om tot de openingspost terug te keren, ik begrijp niet goed waarom men die vraag stelt. Uiteindelijk beëindigt de wereldwijvendag zichzelf. Na 24 uur.

Helaas te snel om "maatregelen" te kunnen voorschrijven zoals verplichte condoomdracht,onderdanigheid,avondklok en wat dies meer zij...

Elio di Supo 15 maart 2021 08:06

Marie van de koster 15 maart 2021 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9627319)
Lol

Laatst vroeg ik de mijn: “wanneer is het eigenlijk internationale mannendag?”
Ze zei: “Elke dag bij u.”

Maar voor iedere man is het dit jaar op 19 november.

Was u niet aan het afwassen toen u die vraag stelde aan de uwe? ;-)

Marie van de koster 15 maart 2021 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt (Bericht 9628036)
Geachte echte heren

Het aars beukend vermogen van sommige leden bereikt nieuwe hoogten.
Dit is geen goede ontwikkeling voor dit overlegoord.

De doorluchtige heer Koenaard Depuydt beschikt inderdaad over zo'n gespierd lichaam. Hij heeft daarentegen geen "kelder" (uit het Latijn cellarium). Er bestaan rein Nederlandstalige tegenhangers voor zo'n vertrek: gegadem en donk (of dong).

Hoogachtend

Al ontken ik pertinent de doorluchtigheid van Koenaard en geloof ik absoluut niet in zijn gespierdheid, toch moet ik hem hier weer eens gelijk geven. Dit mannenclubje van sommige leden is zo erg op elkaar gericht dat ik moeilijk kan geloven dat het om gezonde, heterosexuele mannen gaat. En dat is inderdaad geen goede ontwikkeling voor dit "overlegoord".

Libro 15 maart 2021 12:51

Citaat:

Tomorrowland: hakken in Boom.

Nietzsche 15 maart 2021 13:21

Flanelcondoom is zich aan het vervelen, zie.

kojak 15 maart 2021 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9628740)

ja, ja, dat weten we wel ondertussen ....

Eyjafjallajökull 15 maart 2021 16:47

Citaat:

Nou, nou...

Ik ken alvast iemand die wel raad zou weten met trollen !

CUFI 15 maart 2021 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9629282)
Nou, nou...

Ik ken alvast iemand die wel raad zou weten met trollen !

CUFI 15 maart 2021 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9628928)
Was u niet aan het afwassen toen u die vraag stelde aan de uwe? ;-)

Neen :)
Laatste tijd lukt het rechtkomen wat minder goed...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be