![]() |
Citaat:
Zou u ook in het bezit zijn van een beeldopname waar de heer Huttelaere of Staelens zouden hakken? Bij voorbaat dank |
Citaat:
En ik denk ook dat dit de reden is waarom Eduard nooit den trein neemt. :lol: |
Citaat:
Ik ben dan wel politiek rechts-georënteerd, maar zeker niet voel ik enig verwantschap in ideologie van die kleine Oostenrijker. Uw gedrag in posting is inmiddels zo voorspelbaar dat u het forum gewoon bevuilt. U vindt dit misschien grappig, maar wanneer iemands leven bestaat uit het posten van ofwel oneliners als ''Hitler'' dan wel plaatjes van Hitler dan bent u in mijn ogen een zielig mens. En meer wenst ik hier nietover te zeggen, behalve dat u een trol bent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U slaat de bal wederom mis. Hakken is in de Nederlanden ontstaan. De Mongolen hebben hiermee helemaal niets te maken. U wordt vriendelijk om een opname van een hakkende Huttelaere of Staelens gevraagd. De houthakker (Huttelaerezaag ofte MG42) is inmiddels goed gekend. https://www.military.com/video/opera.../1691548583001 Met hout zagende groeten |
Citaat:
Die dorpen zijn wel lachen. |
Om tot de openingspost terug te keren, ik begrijp niet goed waarom men die vraag stelt. Uiteindelijk beëindigt de wereldwijvendag zichzelf. Na 24 uur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Flanelcondoom is zich aan het vervelen, zie.
|
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
Ik ken alvast iemand die wel raad zou weten met trollen ! |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Laatste tijd lukt het rechtkomen wat minder goed... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be