![]() |
Citaat:
Dit is staatsterreur en de misdrijvers zijn staatsterroristen. Wat is de terreur bedreven door de staatsterroristen, vergeleken bij de terreur die de sars-cov2 klasse virus bedrijft? Voor elke als "corona-dode" verklaarde, zijn er 4 doden om andere reden. Anders gezegd: de natuurlijke sterfte (incluis virus, dat feitelijk ook "natuurlijk" is) is 5 keer groter. De uitleg waarmee de staatsterroristen hun terreur pogen goed te praten om burgers hun dwingelandij verzetloos te doen ondergaan, is daarmee een ronduit onbeschaamde leugen. Quasi alle verloren uren prestatie in de economie en ontspanning in samenleving, komen door nazi isolering ("quarantaine"), niet door ziekte door virus. De neonazi's pogen de maatschappij te reduceren tot een gevangenis met muren tralies hekkens pasjes camera's microfoons en bewakers. Hun "telewerken" introduceert een middleman positie om centraal te kunnen spioneren. |
Citaat:
|
Veel te jong gestorven. Ik had mezelf ingerekend. De angst, de paniek voor aggressie wellicht.
|
Citaat:
Ze mogen fier zijn, de jaloerse azijnpissers, ze hebben de dood van een mens op hun geweten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je doet je nickname geen eer aan. Overigens: wie niet horen wil, moet voelen is niet meer aan de orde plus wie niet wil horen draagt toch zelf de gevolgen, daar heb jij toch geen last van, dus waar bemoei je je dan eigenlijk mee? Bang om ziek te worden door een jongere die met teveel mensen dan voorgeschreven samenkomt? Dat kan ook als ze maar met 2 samenkomen.8O Blijf dan helemaal in je kot, hé? |
Jeezes, wat een bende wokes die extreem-rechtsen.
Een zatlap valt door zijn eigen stommiteit te pletter en de poltie zijn schuldigen omdat zij iets doen aan een bende lawaaimakers die om 4uur de andere hotelgasten wakker houden. |
Citaat:
‘Ik ben geschokt door het overlijden van een jonge Antwerpenaar vannacht’, laat burgemeester Bart De Wever (N-VA) weten in een reactie. ‘Ik wil mijn medeleven betuigen aan zijn familie en naasten. Het gerechtelijk onderzoek naar deze verschrikkelijke gebeurtenis loopt.’ De burgemeester merkt dat al sinds de start van de controles op lockdownfeestjes, mensen zich proberen te onttrekken aan de politie. ‘De veiligheidsdiensten hebben echter ons algemeen belang voor ogen en zijn er om ons te helpen waar nodig’, zegt hij. ‘Politiemedewerkers in heel dit land hebben het voorbije jaar bewezen in uitzonderlijke omstandigheden professioneel en integer hun moeilijke opdracht uit te voeren. Maar het overlijden van zo’n jong iemand confronteert ons pijnlijk met de gevolgen van lange lockdownperiodes op het mentaal welzijn, in het bijzonder van jongeren. Ik hoop dat we hierover in alle sereniteit het maatschappelijk debat zullen voeren.’ |
Citaat:
Spijtig dat corona-overtredingen niet even hoog beboet worden als snelheidsovertredingen. |
Citaat:
Maar heel erg nodig. Dura sex sed sex. |
Citaat:
|
Citaat:
Dwingt tot sereniteit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan wel begrijpen dat als ge zo dreigt betrapt te worden op een feestje, het een dubbel feestje moet zijn, als je er in lukt om te ontsnappen.
Maar met wat pinten op, of "hedde drugs op?", acrobatentoeren uit gaan halen? Of zelfs nuchter op een wankele of smalle hoge richel gaan staan ...??? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be