![]() |
Citaat:
|
Citaat:
De gehate moslims, Congolezen, Italianen hebben zowel in Gent als Antwerpen dezelfde cultuur en mentaliteit. De eigen bevolking is in die twee steden al heel verschillend. |
Citaat:
een Italiaan uit Milaan en een Italiaan uit Napels , dan het verschil tussen een Vlaming uit Gent en een Vlaming uit Antwerpen hoor. Om dan nog maar over het verschil tussen een Lingala spreker en een Swahili spreker uit Congo te zwijgen. |
Citaat:
en ze gaan dan leven als God in Frankrijk... dolce far niente ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie het nog niet gebeuren dat in Wallonië uw gronden in de uitverkoop worden geplaatst omdat je ooit deelnam aan een debat over politiek. Ik veronderstel mocht hetzelfde gebeuren in Wallonië dat ze een revolutie in gang zetten. Een Waal verdedigt zijn Waalse broeders In Vlaanderen heb je een meerderheid die nog plezier hebben als het U overkomt. Jaloersheid is waarschijnlijk de oorzaak. Wat mij vooral parten speelt is het feit dat men het mes in uw rug steekt met een glimlach tot achter de oren. Ik respecteer de Vlamingen die opkomen voor hun recht. Maar als ze meelopers hebben die meer willen van de politiek zijn ze bij mij aan het verkeerde adres. En buren hebben die daar plezier in hebben dat je op dergelijke manier gekloot wordt door vuile politiekers is niet een volk dat ik nog kan vertrouwen. Noch de politiekers noch het volk. |
Citaat:
Het kloteland noemt Belgie. |
Citaat:
|
Citaat:
Geraakte je misschien niet aan de Franse identiteit die jij zo fanatiek bezong? Beschik je niet over de kwaliteiten die Frankrijk verwacht van Waalse import? |
Citaat:
Maar een bron waaruit ze hun troebel water scheppen? Holadijee! Die is er nooit bij. NOOIT. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze trekken als het ware de mensen naar beneden tot op het Franse niveau. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk wilt u niet van racisme beschuldigd worden en komt u dus met uw "schijnexcuus" van "zich niet willen aanpassen" terwijl ze zich wel aanpassen. Franstaligen die naar Vlaanderen komen wonen en die hun kinderen naar het Nederlandstalig onderwijs sturen, is toch een meer dan duidelijk bewijs dat ze zich wel aanpassen. Maar die aanpassing wilt u niet. En toch zal u ermee moeten leven. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be