![]() |
Citaat:
Toch bedankt voor dat taske kaffie. Ik ben mijn vlammenwerper ergens kwijtgespeeld. Moest je die ergens tegen het lijf lopen. |
Citaat:
U wordt voor deze bijdrage hartelijk bedankt. |
Die zou hier ergens moeten zitten in de bossen waar ik mij nu bevindt, en plan om morgen te gaan wandelen.
Schrik dat ik heb, amai. |
Loslopende honden zijn gevaarlijker.
shoot to kill. |
Misschien woont hij wel op een luxe camping in Spanje, zoals die vorige super-overlever losgeslagen Rambo figuur die we nooit zouden vinden omdat hij in de wildste bossen kon overleven.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarja, ik ben dan ook een flapuit he. Hopelijk kunt ge vandaag bij Marie terecht :-D Ps: Vlammenwerper intussen gevonden: die lag gewoon achter mijne zetel. |
Citaat:
Mss kunt ge een pateeke halen voor hem? :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Men heeft gepoogd om alle "moddervlekken" uit zijn kleren te wassen. Jammer genoeg is dit niet overal gelukt. Met Edingse groeten ![]() |
het posten van vuile onderbroeken verdient een permban
|
Citaat:
|
Voor wanneer zou de Blijde Intrede van der Jürgen zijn ?
|
Citaat:
Met verfrissende groet ... :-D |
Citaat:
Wat is dit, een "permban"? U kennende zal het iets weinig bemoedigends betreffen. Het oproepen tot weinige bemoedigende zaken of berispingen is deze zelf ondergaan. Het begrip "bevroren grond" (merzlota ofte permafrost) is algemeen gekend. In dit gebied is de begroeiing (bv. gras) heel beperkt. Met grasarme groeten |
Citaat:
Dit is volstrekt ongeloofwaardig. De stank komt echter wel werkelijk uit schoorstenen, uitlaten en uiteraard ook van die vervloekte strontrokertjes en geurwaterwijven. Hoogachtend |
Citaat:
Het hele Jurgenverhaal is nepnieuws. De meeste leden hebben zich wederom laten bedotten. Met wakker makende groeten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be