![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moesten deze laatsten er nooit geweest zijn dan was er ook geen fanclub, en werd hij hoogstens beschouwd als een sukkel. De man zelf is zich hoogstwaarschijnlijk zelfs niet eens bewust van de fans, en de fans weten ook niet wat zijn plannen zijn. Ik ben eens benieuwd hoe de fans zullen reageren als hij iets doet waarbij ook blanke onschuldige kindjes slachtoffer zijn. |
Citaat:
Remmen Gerard, in hun "eerlijke" ziel gekwetste mensen zijn fantasierijk. |
Citaat:
Dat zal hij niet doen, het gaat hem om over onvrede tegenover het het zelf aangestelde "regime" en mis toestanden allerhande zoals ook bij het leger. |
Citaat:
Wat er in zijn koppeke omgaat weet je niet. |
Citaat:
Dat zei hij zelf. De zoveelste loser die zichzelf in de problemen werkt. En dan flippen. En daar maakt extreem rechts een held van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind hem wel voorbeeld voor veel mensen die het federaal regime en de fiscus verafschuwen. Hij heeft de "Brusselaars" belachelijk gemaakt tot in het buitenland, niet de "Belgen". Met Brusselaars bedoel ik degenen die de klopjacht georganiseerd hebben. Ze hebben een veteraan met een zeer waardevolle ervaring onderschat. |
Citaat:
En: ik en gij (hopelijk ;-)) zijn soms ook eens gefrustreerd, maar dan doe je toch niet zo’n dingen. :? |
Citaat:
|
Citaat:
Gelijkaardig voorbeeld: we hebben het allemaal wel eens druk op 't werk.. dat er sommige mensen met een burn-out kampen is toch onbegrijpelijk eh..? Of..? |
Citaat:
|
Jurgen Conings is net zoals de talrijke school shooters in de VS of mannen zoals Anders Breivik - een loser die zich valselijk miskend voelt door de maatschappij en wanhopig probeert om toch enige 'grandeur' aan zijn naam te geven. Iemand die niet om kan met de banaliteit van het leven en zijn onvermogen om daar iets aan te veranderen - zijn slabakkende carrière (met recente demotie), zijn scheiding van een paar jaar terug,....
Vluchten in extreem rechtse verzinseltjes en alt-right sprookjes is dan een coping mechanisme om de eigen verantwoordelijkheid te kunnen negeren. |
Citaat:
Is Conings een patiënt van jou dat je dat weet? Mag jij het beroepsgeheim schenden? |
Citaat:
|
Citaat:
In feite voldoet iedereen aan uw definitie die: 1) dingen doet waar dwang of een andere vorm van geweld aan gekoppeld is 2) het resultaat daarvan niet direct veel eigen voordeel oplevert maw, die dat doet voor 'een ideaal' of dergelijke, en niet gewoon uit normaal winstbejag. De bankovervaller die erin slaagt om zich te verrijken, voldoet daar niet aan, en de mens die geen geweld of dwang gebruikt, ook niet. |
Citaat:
Anders gezegd: je klikklakt en roept sieg heil. Daarmee is er geen dreiging, dat is het gemakkelijkst, en "respect" dus niet eens van toepassing. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be