![]() |
Citaat:
Ik ga mij er eerstdaags zo eens ééntje aanschaffen wie weet werkt het wel??? :-D p.s. Voortgaande op het Messias onderdeel. En toen plaste Mozes, gezien als de bevrijder van een groep mensen, van den berg en sprak tot zijner apostelen: doe uw broek uit, wij gaan eens worstelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uw lantaarnpalen kunnen mits goed uitgevoerd, ok behoorlijk vervelend zijn. Maar de Perzen en Chinezen, ... daar zijn de Romeinen mietjes tegen. De Perzen Scaphism is de engelse term, stopen u tussen twee bootjes en zorgen dat uw gezicht vrij was, ze kapten u vol voedsel en goten vervolgens rijkelijk melk en honing over u, dit werd regelmatig herhaalt. Tot de vliegen aangetrokken door melk en honing en de stank van uw uitlaat, hun werk gingen doen... De Chinezen hadden ook een leuke, ze binnen u vast boven een veld snel groeiende bamboe, ... need to say more ? |
Citaat:
(ik weet zeker als ik daar mee begin te houwen dat dat haast, gegarandeerd wordt. ) |
Citaat:
p.s. Het volgende even volledig terzijde zijnde: Toen ik nog op chatkanalen zat was er iemand, een rolstoelgebruiker, die Karate voor rolstoegebruikers als sport gekozen had. Ik heb er zelfs een clipje van gezien en ik ben daar echt van verschoten wat die mensen kunnen vanuit hun rolstoel. :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier thuis ligt nog ergens een Samurai zwaard, alleen het zwaard, wel met enkele leuke netsukes onder het 'handvat'. |
Citaat:
Als dat niet zo was kon je vaccins testen door iedereen het echte vaccin te geven en de mensen die toch ziek worden achteraf bij de controlegroep in te delen, en zoiets werkt in de echte wereld niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be