Weyland |
13 juni 2021 08:07 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox
(Bericht 9701649)
Ik vind niet dat het te verantwoorden valt dat Lukaku dan zelf maar racistische standpunten inneemt. En als hij vindt dat hij racistisch behandeld wordt in Italië, moet ie daar maar vertrekken. In België wordt hij immers op handen gedragen. Ik vind het jammer dat Lukaku zich out als racist en blankenhater want als speler ben ik hem meer gaan appreciëren.
|
Daar ben ik het evenmin mee eens met die knieval. Ik begrijp wel waarom veel Afro-Europeanen zich erdoor laten vangen wel. Zelf herinner ik op school nog hoe minachtend/afstandig sommige klasgenoten over zwarten op onze school konden doen en die negatieve gedachten krijg je er moeilijk uit.
Men moet leren beseffen en aanvaarden dat de wereld niet perfect is en dat dingen trager veranderen dan gehoopt. Streven naar, eerder fixeren op een perfecte samenleving (zoals een Marxistische onder dwang vaak wil opleggen) lijdt vaker tot tirannie. Een Marxistisch stroming die nu ras gebruikt i.p.v. klasse notebene juist nu racisme op het laagst mogelijke historische pitje staat bij blanken.
Lukaku is geen blankenhater verder. Laten we realistisch wezen. Hij heeft blanke vrienden en geeft om hen, he?
|