Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Viktor Orbán: Twee jaar lang geen immigratie naar Hongarije (https://forum.politics.be/showthread.php?t=259591)

dewanand 3 september 2021 13:52

Klacht: de blanke mannenhaat die nu wereldwijd oprukt

ja door de nieuwe theorievorming ben ik anders gaan denken over raszuivere blanken en daarom is het blank houden van Nederland voor mij nu belangrijker geworden.

blanken zijn hogere wezens, ik moet de hele theorie verder uitwerken in boekvorm.

Waarom blanken bestaan is mijn hoofddoel, zonder blanken zou er nu geen wereldbeschaving zijn op aarde.

CUFI 3 september 2021 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dewanand (Bericht 9765364)
ja door de nieuwe theorievorming ben ik anders gaan denken over raszuivere blanken en daarom is het blank houden van Nederland voor mij nu belangrijker geworden.

blanken zijn hogere wezens, ik moet de hele theorie verder uitwerken in boekvorm.

Waarom blanken bestaan is mijn hoofddoel, zonder blanken zou er nu geen wereldbeschaving zijn op aarde.

Hebt gij al eens gezien waar blanke darwinisten toe in staat zijn?
White supremacy is geen hol begrip maar de vrucht van dat westers gedrocht; waarvan ze het meeste werk schaamteloos uit,handen van creationisten stalen, verdraaiden en nu verbeelden in de vader van dat wetenschappelijk racisme -> darwin. Wat die incestueuze bijdroeg is vandaag gecensureerd -te racistisch- en het bewezen werk van creationisten werd schaamteloos aan het kamp van die elitaire evil lucionisten gekoppeld. Geen beschaving is in hen, alleen machtszucht die de dood en verderf brengt. Zij stelen schaamteloos de vrucht van een ander, dat maakt ze niet de uitvinder of ontdekker daarvan.

Universalia 21 september 2021 05:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9765365)
Hebt gij al eens gezien waar blanke darwinisten toe in staat zijn?
White supremacy is geen hol begrip maar de vrucht van dat westers gedrocht; waarvan ze het meeste werk schaamteloos uit,handen van creationisten stalen, verdraaiden en nu verbeelden in de vader van dat wetenschappelijk racisme -> darwin. Wat die incestueuze bijdroeg is vandaag gecensureerd -te racistisch- en het bewezen werk van creationisten werd schaamteloos aan het kamp van die elitaire evil lucionisten gekoppeld. Geen beschaving is in hen, alleen machtszucht die de dood en verderf brengt. Zij stelen schaamteloos de vrucht van een ander, dat maakt ze niet de uitvinder of ontdekker daarvan.

Volgens de volgende tekst zou dat waar men zoveel over bezig is de laatste tijden en dat is racisme uit een totaal andere hoek komen.

Racisme en discriminatie is niet een Europese uitvinding,maar een islamitische.

Men gaat daar zelfs nog een stapje verder ...

Het nieuwe linkse fascisme wordt vandaag de dag ontwikkeld onder het mom van mondiaal bestuur, bio-veiligheid, het ‘Nieuwe Normaal’, de ‘New Deal for Nature’ en de ‘Vierde Industriële Revolutie’

Het inschatten van de bovenstaande teksten op de sites dat laat ik aan de lezers van de teksten zelf over. Misschien rijst daarbij wel het 'probleem' dat er velen zijn die de 'waarheid' niet verdragen?

Je zou naast dat alles ook de vraag kunnen stellen: waarheid waar ben je? :|

Universalia 21 september 2021 06:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dewanand (Bericht 9765364)

Bij onze noorderburen zien sommigen het zo ...

Minder, minder! ‘Meerderheid Nederlanders wil flink bezuinigen op kostenverslindende ontwikkelingshulp en migratie’

De Nederlanders zijn "het paard van troje" meer dan beu?

CUFI 21 september 2021 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9777201)
Volgens de volgende tekst zou dat waar men zoveel over bezig is de laatste tijden en dat is racisme uit een totaal andere hoek komen.

Racisme en discriminatie is niet een Europese uitvinding,maar een islamitische.

Men gaat daar zelfs nog een stapje verder ...

Het nieuwe linkse fascisme wordt vandaag de dag ontwikkeld onder het mom van mondiaal bestuur, bio-veiligheid, het ‘Nieuwe Normaal’, de ‘New Deal for Nature’ en de ‘Vierde Industriële Revolutie’

Het inschatten van de bovenstaande teksten op de sites dat laat ik aan de lezers van de teksten zelf over. Misschien rijst daarbij wel het 'probleem' dat er velen zijn die de 'waarheid' niet verdragen?

Je zou naast dat alles ook de vraag kunnen stellen: waarheid waar ben je? :|

Darwin is gewoon de verpersoonlijking van het racisme.
Waar Jezus het evenbeeld van genade was, vinden we in Darwin de geest van racisme terug die het westen tot die wanddaden dreef. Na Hitler ging er een lichtje aan dat ze misschien het onderwijs van sociaal Darwinisme moesten opschonen. En racisme werd eindelijk erkend als slecht, door Darwin werden mensen gezien als beesten en hadden ze dus geen mensenrechten.

Universalia 21 september 2021 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9777282)
Darwin is gewoon de verpersoonlijking van het racisme.
Waar Jezus het evenbeeld van genade was, vinden we in Darwin de geest van racisme terug die het westen tot die wanddaden dreef. Na Hitler ging er een lichtje aan dat ze misschien het onderwijs van sociaal Darwinisme moesten opschonen. En racisme werd eindelijk erkend als slecht, door Darwin werden mensen gezien als beesten en hadden ze dus geen mensenrechten.

Sociaal Darwinisme

Darwins drijfveren ... geloof, racisme & passie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be