![]() |
Citaat:
Het wil ook zeggen dat iemand die 80 jaar zou worden, in elk geval al 20 jaar gevangenis aan zijn broek krijgt ? Mogen we dan ook gewoon moorden en verkrachten, want daar krijgen we toch ook maar zoiets voor ? Ik zou iets anders voorstellen, dat iets beter uitkomt. Laten we gewoon iedereen van 60 jaar of meer afmaken. Dat is evenveel verloren levensjaren als uw voorstel. En dan kunnen de mensen onder de 60 jaar normaal leven. |
|
Citaat:
Daar bovenop zijn er nog andere voordelen. Meer plaats voor de rest en geen pensioenen meer uit te betalen. De verpleegsters die nu in oud piekes huis werken kunnen worden omgeschoold tot gewoon ziekenhuis verplegers/verzorgers. De gebouwen kunnen onmiddelijk gebruikt worden om extra capaciteit te creëren als er nog eens een uitbraak komt. |
Citaat:
|
Citaat:
Waar is die teletijdmachine? |
Citaat:
|
Citaat:
Vb. door eens te checken hoeveel % van de 65-74 jarigen in Vlaanderen (Vlaanderen) gevaccineerd zijn: 96,57% Mogelijks zijn er 3 procent mensen met kankerbehandeling of een andere tegenindicatie ... https://covid-vaccinatie.be/nl/inter...end=2021-06-21 |
Citaat:
Serieus nu, dat is goed nieuws. Want het is om die klootzakken dat het land kapot gemaakt werd, dus hopelijk gaan die die stoot nu niet meer uithalen he. Hier in Frankrijk wordt soms geopperd om de vaccinatie boven een zekere leeftijd (zeg maar, 60 jaar) verplicht te maken. Dat zou verstandiger zijn dan kinderen willen vaccineren omdat ouwe knarren schrik hebben. |
Citaat:
Wees gerust ze zijn nu al aan het nadenken hoe ze het in het najaar gaan moeten spinnen om toch de horeca etc, open te kunnen houden want nog eens een lockdown van 8 maand kan geen enkele zaak meer aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom mRNA vaccins met gepatenteerde vectors als ze meteen vaccins konden maken met de originele stam?
Plandemie. Goed zot wie zijn kinderen vaccineert zonder vragen te stellen. |
Citaat:
Vooral jij die je geen vragen stelt over onmogelijke dingen zoals 99 procent van jouw en andere godsdiensten. |
Citaat:
Dan geeft hij U al die argumenten, dan gaat ge die allemaal eens napluizen, en op basis daarvan uw besluit nemen he. Ik heb U dat al gezegd: een expert is een expert omdat hij een sluitend argument naar voren kan schuiven dat je kan natrekken. Zelf ben je geen expert, en zou je zelf niet op dat argument gekomen zijn, maar je kan het wel volgen en natrekken natuurlijk. |
Citaat:
Als Hitler zegt da ge Stalingrad moet innemen, dan doe je dat toch gewoon he! En als je omsingelt bent, in de kou bij -40, dan gaat ge toch nie zagen he! Gewoon verdergaan! |
Citaat:
Als die nu aandringt op het experiment en alternatieven tegenwerkt, verliest die al mijn vertrouwen. |
Citaat:
Edit: als ik die kanker zou hebben natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelf voor kiezen, dat kunnen we vandaag wel in vraag stellen. Ik zie vooral een enorme druk. We gaan de jeugd inenten nu (12 tot 15, als ik me niet vergis) voor een IFR van wat? 0.xxxx% |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be