Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Pilletje tegen corona ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=260613)

Diego Raga 26 augustus 2021 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9759996)
Ik vrees dat mijn huisdokter niet eens de moeite zal doen om dit te lezen.

Ah? Die is dan zoals de CEO van GM of welk ander groot autobedrijf dan ook, die 10 jaar geleden de papers van het Tesla-concept weigerde te lezen of als een kardinaal die weigerde om door de telescoop van Galileo te kijken.
Maw, als gij (onverhoopt uiteraard) zou creperen van een coronabesmetting, zou uw dokter nog steeds weigeren om u dat toe te dienen..., geruststellend, dat wel...

Trouwens, Rudy, het is goed om te weten dat je geen dokterstudies moet gedaan hebben om die onderzoeken te beoordelen op hun inhoud, begrijpend lezen is voldoende.

Diego Raga 26 augustus 2021 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9759996)
Echter, iets voorschrijven wat niet wordt erkend is not done, zelfs intellectuelen weten dat.

'Off-label' voorschriften zijn normaliter toegestaan, indien er geen andere (erkende) werkende medicijnen toepasselijk zijn, dit in eer en geweten met de eed die dokter heeft afgelegd.
Wsl daarom dat het IGJ (Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd) aan Nederlandse artsen die Ivermectine voorschrijven een boete tot 150.000 euro kunnen opleggen...

Welk 'intellectueel' motief zit hier dan achter ?

Der Wanderer 26 augustus 2021 21:35

Een "fact check":

https://factuel.afp.com/taiwan-lince...dentelle-selon

morte-vivante 26 augustus 2021 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9759508)
Merck waarschijnlijk. De producent van ivermectine, die daar zelf niet wil gebruik van maken. Dat heeft enkel maar zin als ze zelf iets duurders aan het ontwikkelen zijn.

Tadaa:

Molnupiravir, an Oral Antiviral Treatment for COVID-19

Voorlopig prijskaartje:
Citaat:

In June, Merck signed an agreement with the US government to supply about 1.7 million courses of molnupiravir in a deal worth about $1.2bn.
https://www.pmlive.com/pharma_news/f...canada_1375215

Rudy 26 augustus 2021 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 9760010)
'Off-label' voorschriften zijn normaliter toegestaan, indien er geen andere (erkende) werkende medicijnen toepasselijk zijn, dit in eer en geweten met de eed die dokter heeft afgelegd.
Wsl daarom dat het IGJ (Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd) aan Nederlandse artsen die Ivermectine voorschrijven een boete tot 150.000 euro kunnen opleggen...

Welk 'intellectueel' motief zit hier dan achter ?

Geen enkel motief, behalve dat ze volgen wat hun doktersoverheid voorschrijft.
Het zijn vrije beroepen. Weet je wel.

Der Wanderer 26 augustus 2021 23:45

Ik denk echt dat we de intelligentie niet mogen onderschatten die tegen de belangen en desnoods de gezondheid van het volk worden ingezet.

https://www.facebook.com/photo/?fbid...00048314778988

"La censure était presque instantanée, en 1 minute ou deux, le commentaire était supprimé, ce qui implique un algorithm vu qu'il faut plusieurs minutes pour lire mon commentaire. Par contre quand Mathieu Mrkn a mis une copie exacte de mon commentaire dans le sien, cela n'a pas été supprimé...
Cela implique que ce n'est pas qu'un algorithm car en toute logique le même message est passé par un autre auteur. Je dois donc être sur une liste noire et tous mes commentaires sont filtrés par un algorithm pour censure possible... Bravo FB, la Stasi c'était des amateurs en comparaison..."

Frankenstein 27 augustus 2021 02:10

Zojuist 372 mg ivermectine ingekocht bij een apotheek in Suriname. Meteen voor de familie ingeslagen.

Terzijde: Personeel van de apotheek was bang dat ik een overdosis zou innemen. Max een pil van 6 mg per dag gedurende 4 dagen aldus hen.

Terzijde: 18 mg op een dag gedurende 5 dagen (waarvan ik begrijp dat dit de juiste dosering tegen Covid is voor een gewicht van 90 kg) is echt een overdosis aldus hen.

We zullen zien 8-)

patrickve 27 augustus 2021 06:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein (Bericht 9760178)
Zojuist 372 mg ivermectine ingekocht bij een apotheek in Suriname. Meteen voor de familie ingeslagen.

Terzijde: Personeel van de apotheek was bang dat ik een overdosis zou innemen. Max een pil van 6 mg per dag gedurende 4 dagen aldus hen.

Terzijde: 18 mg op een dag gedurende 5 dagen (waarvan ik begrijp dat dit de juiste dosering tegen Covid is voor een gewicht van 90 kg) is echt een overdosis aldus hen.

Dat is eigenaardig want de standaard behandeling voor schurft is 0.2 mg/kg, wat dus exact 18 mg is voor iemand van 90 kg.

Skobelev 27 augustus 2021 07:57

Citaat:

We zullen zien 8-)

Zou ik die druppels ook in die van ons haar nek mogen doen? En hoeveel druppels want de ene kip is de andere niet. :?

CUFI 27 augustus 2021 08:04

Ik denk dat voor veel mensen afvallen en een gezondere levensstijl beter is om de dood te voorkomen.
Dat er moeders bestaan die geen borstvoeding meer geven maar wel junkfood en kids tot ‘s nachts aan schermen kluistert, is een tikkende tijdbom waar covid niet politiek correct mee zal omgaan.
Eigenlijk zijn vele mensen suïcidaal in hun levensstijl en geven dat over op hun kinderen. Van alcohol tot cholesterol en een verziekt wereldbeeld waar het leven herleid,wordt tot een wegwerpproduct waar de volgende generatie niet telt maar de cirkel zich moet herhalen.

REPENT

parcifal 30 augustus 2021 10:21

Citaat:

We zullen zien 8-)

Get them while U can. :D

Hoofdstraat 30 augustus 2021 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9762026)
Get them while U can. :D

Paarden gaan niet dood aan Covid-19, just saying. :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be