daiwa |
20 september 2021 22:42 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris
(Bericht 9777086)
Zijn er hier echt nog posters die denken dat er van hen geen gegevens rondgaan?
Hoe naïef kan je zijn?
Ik kreeg jaren geleden al van de staatsveiligheid de hint dat ik beter moest opletten met wat ik via internet "deelde"... na een privébericht...
Vergeet privacy maar. Dat is iets uit een ver verleden.
|
Inderdaad Joris.
Ik heb jaren geleden ook bezoek gehad van de federale politie uit Brussel omdat ik volgens hun iets gepost had op de site van ANGELTJES dat hun niet aanstond.
Die klacht kwam van rode vakbondsleider De Leeuw.
Nu ze hier toch waren hadden ze nog een tweede klacht voor het versturen van volgens hun een racistische en xenofobe mail en die klacht kwam van Crombez.
Na onderzoek bleek duidelijk dat Crombez waarvan we weten dat die vervalste mails durft gebruiken om mensen in discredit te brengen ook deze mail die niet van mij kwam had vervalst.
Zelfs de politie zei na onderzoek van mijn PC al direct dat die mail waarvan ze een print hadden nooit van mij kon komen.
Geen enkele naam van de bestemmelingen, zeker wel 20, was terug te vinden in mijn adresboek op mijn PC.
Maar die achterbakse smeerlap van een Crombez had wel mijn naam als afzender van die mail er op gezet.
Ze zijn hier bijna 2 uur binnen geweest, heel mijn PC binnenste buiten gedraaid en niets gevonden.
Nooit niets meer van gehoord, enkel een getypt verslag van het verhoor heb ik via de post nog ontvangen. Kon ook niet anders want ik had niets misdaan.
|