Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   fascistische waanzin maakt slachtoffers (https://forum.politics.be/showthread.php?t=261330)

patrickve 19 oktober 2021 03:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 9795682)
Corona is nog lang niet gedaan. De besmettingscijfers zijn ondanks vaccinatie in Vlaanderen ook weer aan het verdubbelen...

Ik blijf alvast mijn mondmasker aanhouden en 3 meter afstand houden.

Voor de rest van uw leven dan. Of tot ge ondanks die "maatregelen" die niet veel doen, toch corona gaat opdoen volgende winter :-) En misschien zijn die twee condities zelfs niet eens tegenstrijdig ;-)

patrickve 19 oktober 2021 03:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 9795727)
Zegt veel over u zelf en uw morele kompas ( of het gebrek daaraan ).

Het goeie morele compas toont aan waar uw eigen voordeel zit he.

patrickve 19 oktober 2021 03:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9795715)
Mensen Tegen elkaar opstoken.

De core-business van extreemrechts.

We hebben dus een extreem-rechtse eerste minister.

Erw 19 oktober 2021 04:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9795505)
De fascist is de overheid hé.

Ik vind niet dat men elke Duitser die tijdens WOII geen joden durfde verstoppen uit schrik voor de overheid, een fascist is.

Zo is ook niet elke burger die de waanzinnige bevelen van onze overheid volgt, een fascist.

Ik ook niet.
De fascisten zijn diegenen die anderen WILLEN dwingen / gedwongen zien, niet uit schrik maar uit eigenbelang, omdat ze baat hebben bij dat dwingen.

Erw 19 oktober 2021 04:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edwinp (Bericht 9795612)
als u het abnormaal vind dat 90 % van alle overheden dezelfde maatregelingen nemen hoor je eerder thuis in het anarchistisch milieu

Dat is niet "abnormaal", dat is wat centrale planning is: een kartel van overheden, samenwerkend om andermans productie / diensten voor niks te bemachtigen.

Erw 19 oktober 2021 04:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9795715)
Mensen Tegen elkaar opstoken.

De core-business van extreemrechts.
Daar hoor ik hier weinig verkeerd over zeggen….
Maar dat is iets anders zeker?

Dat is gewoon de core-business van overheid.
Caesar: verdeel en heers.

Karel Martel B 19 oktober 2021 06:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9795509)
Er zijn er hier die écht een slag van de molen hebben.

Als je geen argumenten hebt, kan je ook zwijgen. Je HOEFT niet te schelden.

fred vanhove 19 oktober 2021 07:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9795590)
Dat doet iets met een mens.

Zo is het. Voor ge het weet heb je een mes tussen je ribben of een fles tegen je hoofd8O

https://www.demorgen.be/nieuws/is-he...tbal~b7a46125/

fred vanhove 19 oktober 2021 07:15

Citaat:

Corona is nog lang niet gedaan. De besmettingscijfers zijn ondanks vaccinatie in Vlaanderen ook weer aan het verdubbelen...

Uw bent duidelijk geen die hard. 8 meter lijkt eerder de norm.

CUFI 19 oktober 2021 07:31

Citaat:

Een hoog besmettingscijfer is positief mits het sterftecijfer laag is.
Dat betekent dat iedere genezen ziel resistentie opbouwde.
Ze hebben ons belogen door cijfers te manipuleren om ons in pharmakia te lijven, occulte wetenschappen.

Dadeemelee 19 oktober 2021 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 9795872)
Als je geen argumenten hebt, kan je ook zwijgen. Je HOEFT niet te schelden.

Mensen die moorden goedpraten omdat je een CST moet tonen en dan wauwelen over een fascistisce staat. Wat voor argumenten moet je tegen zo’n mensen gebruiken?

Hoofdstraat 19 oktober 2021 09:26

Brusselse jongeren gaan niet meer naar de sportschool vanwege de verplichte coronapas, ze hebben echt geen zin in die stomme spuit.

Het vaccin is voor hen gevaarlijker dan het virus, het werkt maar tijdelijk en de maatregelen hebben daardoor een directe negatieve invloed op hun gezondheid. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ze nu opnieuw meer op straat gaan rondhangen.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211018_97364112

edwinp 19 oktober 2021 09:35

Brusselse 'jongeren' zijn een voorbeeld van ?

patrickve 19 oktober 2021 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9795952)
Mensen die moorden goedpraten omdat je een CST moet tonen en dan wauwelen over een fascistisce staat. Wat voor argumenten moet je tegen zo’n mensen gebruiken?

Uitleggen waarom de collectieve waanzin van een CST minder erg is dan een dooie.

Dadeemelee 19 oktober 2021 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9795973)
Uitleggen waarom de collectieve waanzin van een CST minder erg is dan een dooie.

Ik mijd het coronasubforum de jongste tijd. Het zit vol met échte antivaxxers en met anderen die die antivaxxers voor de lol nog wat aanstoken. ;-)

patrickve 19 oktober 2021 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9795980)
Ik mijd het coronasubforum de jongste tijd.

Ik kan dat begrijpen. Het moet moeilijk zijn om vast te stellen dat je geen enkel argument hebt en toch "weet" dat je aan de "goede kant" staat.

Pandareus 19 oktober 2021 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 9795958)
Brusselse jongeren gaan niet meer naar de sportschool vanwege de verplichte coronapas, ze hebben echt geen zin in die stomme spuit.

Het vaccin is voor hen gevaarlijker dan het virus, het werkt maar tijdelijk en de maatregelen hebben daardoor een directe negatieve invloed op hun gezondheid. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ze nu opnieuw meer op straat gaan rondhangen.

Geen probleem. Als ze liever thuis of op straat zitten te lummelen dan normaal te doen en zich te vaccineren dan moeten ze dat zelf maar weten hee.

Pandareus 19 oktober 2021 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9795980)
Ik mijd het coronasubforum de jongste tijd. Het zit vol met échte antivaxxers en met anderen die die antivaxxers voor de lol nog wat aanstoken. ;-)

Echt ? 8-)

Oma 19 oktober 2021 10:02

Citaat:

Wie had dat ooit kunnen denken dat uitgerekend de brusselse jongeren nog een toonbeeld van gezond verstand zouden zijn? :rofl:
Daar kunnen de prikjunkies nog wat van leren...het vaccin is gevaarlijker, vooral door (onbekende!) bijwerkingen, dan het virus voor iedereen en er zijn medicijnen die je kunnen genezen als je het virus wel opdoet, dus vaccinatie is voor niemand nodig. 8O

Dadeemelee 19 oktober 2021 10:09

Citaat:

We zullen zien. Gisteren op het nieuws waren er toch al die zich lieten vaccineren omdat ze alders niet meer konden sporten.
Sport én vaccinatie, dat is twee keer goed voor hun gezondheid.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be