|  | 
| 
 Citaat: 
 Eerst die fascisten veroordelen voor misdaden tegen de mensheid en dan zien of de democratie er nog naar vraagt. Niemand wilt dat Big Brother meer in onze privacy hakt. Eerst transparantie bij de politiek alvorens we hen zulke controle toevertrouwen. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Naast de digitale portefeuille ook dit nog blokletterde een site van bij onze noorderburen. Jouw gezicht binnenkort in een EU database? Uit de tekst: Citaat: 
 Intensivering van grensoverschrijdende samenwerking (Verdrag van Prüm) | 
| 
 Dat ze maar eens heel dringend werk maken van een database van vingerafdrukken, gezichtsopnames en nog wat van zo'n dingen, voor elke illegale bij het afleveren van het papierke dat hij moet terugkeren, elke asielzoeker ... | 
| 
 De overheid gaat een alternatief voor itsme ontwikkelen. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Wel...het is nu duidelijk (ook voor mij persoonlijk..) dat itsme zo een goed concept is dat het geheel begrijpelijk is dat het nu,juni 22,vermoedelijk al de meest gebruikte aanmeldmethode geworden is voor de serieuze websites van overheden en banken.... Die multi-factor aanmeldmethode wordt als zeer veilig beschouwd. Mijn door de jaren heen ontstaan "grootboek met PINkodes en paswoorden" zal er geleidelijk aan dunner door worden....:oops: Helaas is het ook een monopoly en vragen ze van de gebruikende organisaties steeds meer centen. Begrijpelijk dat de overheid ,voor toegang tot haar eigen sites op moderne wijze,ook een alternatief vergelijkbaar met itsme zou willen aanbieden... Het is wat het is,mijn "grootboek met PINkodes en paswoorden" zal in de sectie PINkodes misschien toch wat minder snel dun worden.... | 
| 
 Citaat: 
 De "executive branch" kan dan niet anders dan stoppen.... Maar ja.....particratie....:evil: | 
| 
 Fuk maai eis. Blijkbaar wil Michel 50 miljoen euro uitgeven om die app te maken terwijl de overheid de grootste aandeelhouder is van itsme ... :rofl: :drinking: | 
| 
 Citaat: 
 Ik bedoel,de linkerhand weet niet wat de rechterhand doet...Het is allemaal erg professioneel zeg...die "overheid" van ons... | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02. | 
	Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.

Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be