![]() |
De focus is meer op regelneverij dan op virus, dat is zowat de enige te trekken conclusie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En in die digitale benadering stikt het van de 'bugs'. Hoog tijd dat men dat ootmoedig erkent en teruggaat naar het vertrouwde schriftelijk vastleggen van de informatie. Met het nodige carbonpapier verveelvoudigt men naar behoefte in een doorgang. Nu wreekt zich de kwaliteitsdaling van het onderwijs want zelfs in de zorg komt nu meer dan vroeger functioneel analfabetisme voor. Een schier hopeloze taak! ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
En met een strikt verbod muziek af te spelen in hun wagen. Ik wil in geen geval het gekweel van NDS & Co horen wanneer ik ook op die parking beland. |
Citaat:
Binnensport: - Wedstrijd met publiek verboden - Training zonder publiek toegelaten Cultuur (muziek & theater): - Optredens met publiek toegelaten - Repetitie (dus eigenlijk training) zonder publiek verboden. En dan maar verschieten dat mensen meer en meer zeggen"kust ze" naar hun dwaze regels... |
Citaat:
Als zijnde de inzet van spelletjes. |
Citaat:
Ik dacht dat ge zwaar dementerend moest zijn om vrijwillig naar zo'n optreden te gaan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be