![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het allerergste bij een verplichte vaccinatie is dat we niet meer kunnen nagaan hoe goed of hoe slecht vaccins eigenlijk werken, en geen signalen zouden kunnen opvissen voor wanneer ze nefaste dingen doen. Omdat er geen vergelijkingsgroep meer bestaat. |
Citaat:
Aan de andere kant kan ik begrijpen dat men nu illico presto de stocks van binnenkort totaal nutteloze vaccins nog moet leegspuiten... |
Citaat:
Dus het is gissen in beide richtingen. |
Citaat:
Een beetje vertrouwen in de wetenschap mag wel. |
Citaat:
Dat wilt niet zeggen dat ik de wetenschap niet vertrouw. Ik zie het nut gewoon niet in van zo'n griepvaccin. Voor Corona kan men hetzelfde doen. Wat is er mis met het idee om eenieder zijn eigen verantwoordelijkheid te laten nemen? Ik heb echt de indruk dat we massaal aan het opschuiven zijn naar een samenleving waar individuele keuzes en verantwoordelijkheden ondergeschikt worden aan bepaalde dogma's. Niet gezond, en zeker niet liberaal (hint Rudy). |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb bovendien geen bal vetrouwen in “de wetenschap” maar zoek “wetenschappers” of “forumvirologen” uit waarvan ik vermoed dat ze geen of weinig baat hebben bij het verkopen van onzin. |
Citaat:
Nu maak je gewoon vanop de eerste rij mee hoe dat werkt. |
Citaat:
't Moet ergens beginnen eh. De rest volgt wel... |
Citaat:
|
inderdaad tijd om de vaccins te verplichten, en desnoods de anti-vaxxers huilend en schreeuwend over de grond uit hun huizen te slepen om ze te vaccineren. Er is genoeg geduld geweest met dat allooi
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De oude in het prison. T'ziet er geen gemakkelijke uit. Geen kin, marty feldman ogen, paardetanden. |
Citaat:
(vandaag iemand gesproken die besmet was, en coronapas bleef groen. Persoon zei zelf dat die hiermee als besmet persoon iedereen kon ziek maken, en dat het ganse systeem met de coronapas, waardeloos is.) . |
Citaat:
En waaraan is het dan te zien in Portugal dat het niets uithaalt? Zit jij in de sector begrafenisondernemer? Dan kasseer je duidelijk minder. Het is zelfs 98% boven de 12 jaar. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be