![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Met de CS-operette heeft la Belgique zich in de rest van Europa flink belachelijk gemaakt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen enkele kiezer van de nva en ook niet De Rover zelf zal wakker liggen van het medelijden vanwege een belgicist.
Net zoals andere politici, vb. Myriam Appelmans, zou wakker liggen van mijn (onbestaande) medelijden. Dat wijveke kwam nu zeggen op tv, vorige vrijdag, dat het sluiten van de kerncentrales geen invloed zou hebben op de bevoorradingszekerheid en de prijs. Mevrouw, als ge drie fabrieken hebt voor product x, en er sluit er één (en dan nog een goede, één die draait enz.), dan heb je minder zekerheid. Punt. |
Citaat:
Zipper sprak niet 'over de mensen' maar over de partijen. Ook ik deed dat in mijn antwoord daarop. Het cordon heeft niets te zien met de kiezer, maar alles met de partijen die beslisten om nooit met Bruin te zullen besturen. Citaat:
En dat het cordon daar geen enkele limiet aan stelt ? Dat het Blok zetels krijgt net zoals de andere partijen ? Citaat:
Noch stedelijk, noch provinciaal, noch Vlaams en al evenmin federaal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zou eigenlijk wel leuk zijn mocht er in de Belgische grendelgrondwet een bepaling worden opgenomen dat bij regeringsvormingen de partijen prioritair moeten rekening houden met de stembusuitslag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Was dat niet meer uit schrik om nog meer stemmen te verliezen? |
Citaat:
De 'Belgo-trado' partijen dat zijn dus : N-VA O-VLD CD&V Vooruit Groen PVDA Allemaal fervente toepassers van het cordon sanitaire rond het Blok. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be