![]() |
Citaat:
Hebt ge toevallig ook een kat die Wi..oe heet? :lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat mag he. ;-) |
Citaat:
Eigenlijk zijn het: gekaraude bompa-slachen :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ongelooflijk eigenlijk hoe in zo'n klein landje waarin wij wonen iedereen een ander woord heeft voor pantoffels. Ik vind dat echt leuk!!!! |
Citaat:
Een stuk of 12 misschien 20. |
Citaat:
|
Citaat:
Een (è) slahsbiest. E slashbiest van gekaraude bompa-slache. |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik het celibaat leven uitroep komt ze me beproeven, en ik moet eerlijk bekennen dat ik telkens bezwijk... hoe minder ik wil, hoe meer onweerstaanbaar ik ben. En hoe meer ik probeerde, hoe minder ik kreeg. Het is zeer verwarrend allemaal. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil eraf kunnen blijven, maar ik kan het niet. Moest ze nu een draak zijn, het zou nog gaan. Maar ze is bloedmooi en dat maakt het onweerstaanbaar. |
Citaat:
Dit lid vertoeft wederom in zijn eigen droomwereld en gebruikt twee woorden die hetzelfde betekenen naast elkaar (vrouwen = tangen). Met mannelijke groeten |
Citaat:
![]() Zo kan je aan alles een uitleg geven natuurlijk. |
Citaat:
Hopelijk beseft u dat u , zoals alle mannen uit zo'n tang geboren werd. Met vrouwelijke groeten, NN |
![]() |
Citaat:
Veel keizersnedes tegenwoordig. Maar ze laat zich toch niet vormen naar de grillen van de maatschappij, zeker. Ze is wild, maar wil toch veel zekerheid. Een huis, een tuin, een boom. Dat is voor de kindjes, dat zit er ingebakken. Zoals het vet van de frituur de berenhap binnendringt. Oooh... -_- |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be