maddox |
24 februari 2022 07:24 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
(Bericht 9902607)
Die sossen-prof en dat Jinnih-geval mogen gebruik maken van hun vrije meningsuiting.
|
Tot spijt van wie het benijd.
Citaat:
Jinnih doet momenteel evenwel niet het tegenovergestelde van wat De Wever doet. Beiden voeren het bestuursakkoord uit.
|
Het zijn beiden politici. Je weet wanneer ze liegen, als ze woorden gebruiken.
Citaat:
Verder vind ik natuurlijk dat Jinnih en de prof volledig ongelijk hebben.
|
Dat mag u.
Citaat:
Zo krijgen we de illegale vuurwapenhandel in Vlaanderen ook niet onder controle. Zullen we dan maar overheidswinkels openen om iedereen wapens te kunnen laten kopen?
|
Hoe minder de overheid van mij weet, hoe beter. En er zijn er velen die hetzelfde denken.
Dus, zelfs al zou ik een vuurwapen willen kopen, zou ik het nooit kopen bij de (r)Overheid.
Citaat:
Daar is maar één boodschap: drugs zijn foei.
We hebben al meer dan last genoeg met de actueel legale drugs.
|
Laat ons dan ook elke vorm van medicijnen verbieden.
Citaat:
Elke vergoelijking, elke tolerantie ... is fout. Zelfs niet voor de allerkleinste garnalen. Een boete voor hen is meer dan genoeg. En elke fout hindert een fatsoenlijke oplossing.
|
En het zijn net de kleine garnalen die het meest "publieke" overlast veroorzaken.
De aan de grond geraakte verslaafden die stelen, liegen en bedriegen om hun verslaving in gang te houden.
De kleine dealers, meestal verslaafden, net niet aan de grond zittende, die met veel plezier "turf wars" voeren.
|