![]() |
Citaat:
En de mensen van Zuid-Afrika? Brazilië? Bolivië? China? Thailand? Congo? Egypte? Chili? India? Pakistan? De Filipijnen? Indonesië? Argentinië? |
Citaat:
|
Citaat:
En wat voor landen...: - Syrië - Noord-Korea - Eritrea - Belarus |
Citaat:
Uw kaart vertegenwoordigt trouwens meer dan de helft van de wereldeconomie. |
Citaat:
Zal zeker wel rassensolidariteit of zo zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=Tf0gb0sQI40 |
Het belang dat aan de VN general assembly stemming gegeven wordt door sommigen staat in schril contrast met de interpretatie gegeven aan het stemgedrag wanneer het om Cuba of Israel gaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het land houdt gewoon een Realpolitik aan , wsl ook wel enigszins geïnspireerd door de niet zo ideale behandeling van Hongaren in Karpatisch Oekraïne. |
Citaat:
Klinkt wat zoals Nederland is ook een 1938 Duitsland. Leuk he? |
Citaat:
van de andere kant is hij bondgenoot van Poetin ,de grootste schurk die in Oekraïne oorlog voert. Hij doet niet mee met de sancties tegen Rusland en blijft lid van de EU. Wat moeten we met zo rechts extremist in Europa? |
Citaat:
|
Citaat:
Alles wat of Westers of Oosters is napapegaaien -want het hoort zo- vind ik verachterlijk. |
Citaat:
Ik ben een fel tegenstander van de fascisten en rechts extremisten in Europa. ik heb geen enkel respect voor de aanhangers van Poetin. En daarom zie ik Orban liever vertrekken uit de EU. |
Citaat:
|
Citaat:
Gij lijdt aan dezelfde polarisatie-ziekte van velen: goed of slecht, schaal 100%. Jouw recht om daaraan mee te doen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be