Bovenbuur |
17 mei 2022 06:37 |
En hij is alweer terug. Zijn grote terugkeer speech kwam neer op: "Mijn vrouw heeft me duidelijk gemaakt dat ik slachtoffers van seksueel geweld echt gekwetst heb, daarvoor mijn excuses, maar voor iedereen anders die me vertelde dat ik mensen gekwetst heb: fuck you! Neuk jullie allemaal de moeder! Alleen mijn vrouw mag me verbeteren, stelletje teringlijers! Stelletje deugers! Ik mag alles zeggen en jullie niks!" (Licht geparafraseerd.)
Hij lijkt ook nog steeds niet te beseffen dat mensen primair zo reageerden om wat hij, volgens zijn eigen bekentenis dan toch, gedaan had, en pas secundair om wat hij zei. Hij raadt nu alle mannen aan om hun mond dicht te houden. Want ja, wie heeft er nou niet nog een oude verkrachting achter de hand waar hij eigenlijk nog weleens hartelijk om zou willen lachen?
Enfin, op naar de volgende rel. Volgens mij is het stiekem een onderhandelingstactiek, elke keer dat hij gekwetst opstapt omdat iemand anders iets terugzegt dan kan hij zich meer geld laten bieden om toch terug te komen.
|