Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Stafford bijt 2 chihuahua’s dood (https://forum.politics.be/showthread.php?t=265565)

Nietzsche 5 januari 2023 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 10094970)
ja, ik denk dat die chihuahua's dat op één of andere manier uitlokken. Een tijdje geleden is er hier in de buurt ook een grote hond op chihuahua een gesprongen en heeft hem lustig gebeten, het chihuahua-bazinnetje heeft de grote hond er echt moeten aftrekken.

Chihauhua's zijn een buitengewoon groot probleem. Ze provoceren constant. Voelen zich overal thuis. Dan weer in Brussel, dan weer in London. Ze parasitaire op onze welvaart.

De stafford komt in verzet !

Den Ardennees 5 januari 2023 12:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 10094972)
Chihauhua's zijn een buitengewoon groot probleem. Ze provoceren constant. Voelen zich overal thuis. Dan weer in Brussel, dan weer in London. Ze parasitaire op onze welvaart.

Zo is het maar net, die chihuahua's hebben zo iets van "ik ben lief, en iedereen vindt me leuk". Dan is het hard ontwaken tussen de bijtende kaken van een Stafford.

Pandareus 5 januari 2023 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 10094972)

:lol:

Nietzsche 5 januari 2023 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 10095064)

Niemand die het ziet. Door een gebrek aan historische kennis.

CUFI 5 januari 2023 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10094933)
Ver van weg blijven van die prutsen. Overkweekt, en enkel een consequente en stabiele baas kan zoiets onder controle houden. Dan nog zeg ik ver van weg blijven.

Probeer eerst maar eens met ne scheper en verkloot het daar maar al niet mee.

Mijn dochters hebben een stafford enorm onder stress gezet, die stafford bleef beschermend over hen. Die zijn heel beschermend over hun roedel en kindvriendelijk. Zo sloeg er zelf eens een wildvreemd kind haar hand uit de buggy richting die stafford, die liep gewoon verder zonder omkijken.

CUFI 5 januari 2023 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 10094957)
Daar ben ik niet zo zeker van.

Jongen van anderhalf dreigt arm en been te verliezen na aanval door hond in Ledegem

Het ging om een Stafford van 4 jaar die op naam van de moeder van het kind stond.

Bron: VRT NWS

Het probleem is dat die honden zwaardere schade plegen als een schoothondje bijt. Maar die rotverwende schoothondjes die alles mogen bijten sneller dan een hond die weet wie baas is in de roedel.

Ze zijn de meest kindvriendelijke honden die ik ooit gezien heb. Ze moeten wel onderaan in de roedel staan.

Anselmo 5 januari 2023 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 10094957)
Daar ben ik niet zo zeker van.

Jongen van anderhalf dreigt arm en been te verliezen na aanval door hond in Ledegem

Het ging om een Stafford van 4 jaar die op naam van de moeder van het kind stond.

Bron: VRT NWS

Niets zo blind en vooringenomen als hondenknuffelaars.
Elke hond is voor een kind een tikkende tijdbom !

Nietzsche 5 januari 2023 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 10095227)

Schitterend. Kut kinderen.

Anselmo 5 januari 2023 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 10095239)
Schitterend. Kut kinderen.

Gelukkig zijn er nog deze lieden :
Citaat:

Hondenexpert na aanval op peutertje (1,5): “Als bij ons in het asiel een gezin een stafford wil, zeg ik nee”

Bijtincidenten met honden komen vaker voor, zo blijkt ook uit pv’s voor hondenbeten. Maar wanneer is een hond een bijter? Hoeveel aanvalshonden lopen er hier rond? En welke rassen staan in onze buurlanden op de verboden lijst? Koen Van Daele (60), expert in tv-programma ‘Viervoeters’ en docent hondengedrag, leg uit.

https://www.hln.be/nieuws/hondenexpe...-nee~add14555/

Rudy 5 januari 2023 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10095168)
Het probleem is dat die honden zwaardere schade plegen als een schoothondje bijt. Maar die rotverwende schoothondjes die alles mogen bijten sneller dan een hond die weet wie baas is in de roedel.

Ze zijn de meest kindvriendelijke honden die ik ooit gezien heb. Ze moeten wel onderaan in de roedel staan.

Het blijven onbetrouwbare beesten, en helemaal niet niet kindvriendelijk. Het blijven dieren, onvoorspelbaar.

Rudy 5 januari 2023 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 10095227)

Inderdaad.

Nietzsche 5 januari 2023 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo (Bericht 10095243)

'hondenexpert'

:lol::lol::lol:. Het is beter als hij in het asiel gaat. Ver van de mensheid.

Nietzsche 5 januari 2023 19:21

De angst voor dieren is echt irrationeel. Medemensen zijn veel gevaarlijker voor kinderen, dan welke hond dan ook.

Rudy 5 januari 2023 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 10095280)
De angst voor dieren is echt irrationeel. Medemensen zijn veel gevaarlijker voor kinderen, dan welke hond dan ook.

Een medemens kan je straffen zodat hij tot besef komt. Bij een hond lukt dat niet, en bij uitbreiding elk dier.
Een hond opvoeden, mijn kloten ja. Het instinct primeert altijd.

CUFI 5 januari 2023 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 10095272)
Het blijven onbetrouwbare beesten, en helemaal niet niet kindvriendelijk. Het blijven dieren, onvoorspelbaar.

Je mag ze niet alleen laten met kinderen.
Maar Staffords zijn zekerlijk wel kindvriendelijk.
Let wel, als ge die liefdevol maar kordaat opvoed he.

Zipper 5 januari 2023 19:44

Ik ben opgegroeid met een Rottweiler, nooit echte (bijt)problemen geweest. Zelfs ons kat sliep in de schoot vd hond.

Nietzsche 5 januari 2023 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 10095289)
Een medemens kan je straffen zodat hij tot besef komt. Bij een hond lukt dat niet, en bij uitbreiding elk dier.
Een hond opvoeden, mijn kloten ja. Het instinct primeert altijd.

Een mens straffen tot hij tot besef komt? iemand die iets met een kind heeft gedaan?

Awwww, cute.

jad°relen°ir 5 januari 2023 19:54

Citaat:

Zo waar.

patrickve 5 januari 2023 19:58

Citaat:

Voila. Daarom moet moorden vrij zijn.

patrickve 5 januari 2023 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 10095289)
Een medemens kan je straffen zodat hij tot besef komt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be