Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Nieuwe lijn Moderatoren (https://forum.politics.be/showthread.php?t=26623)

Geertje 30 december 2004 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SethMoN
Met alle respect voor al de moderatoren maar ik denk echt wel dat het forum te strikt gedirigeerd wordt de laatste tijd. Ik vind persoonlijk dat iedereen mag posten wat hij wilt, zelfs een artikel waar geen mening bij staat maar die duidelijk laat uitschijnen wat diegene die post, bedoelt. Ik versta niet dat mensen als Neruda en Skill Effect gebanned worden omdat deze hun mening verkondigen. Als deze beginnen te schelden ligt de oorzaak bij de grandioze provocatie van enkelen.
Kijk , ik bewonder alle moderatoren, ten eerste omdat het vijwillegerswerk is en ten tweede omdat het redelijk veel inspanning vergt om een forum te beheren. Toch wil ik ijveren om een soort van groepering op te richten (beperkt: max. 5 man - iemand van elke stroming) die kan samen komen met de moderatoren om de lijn van het forum gezamenlijk te bepalen.

Ik heb de laatste dagen mijn mening moeten herzien. De moderatie is opeens enorm streng geworden. Waarom is mij niet echt duidelijk. Voelen ze zich plots geroepen om als politieagent op te treden of is dit ingegeven door angst van represailles of wil men plots heiliger dan de paus zijn ? Het is me niet echt duidelijk van waar deze nieuwe richtlijnen komen.

Jazeker 30 december 2004 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Ik heb de laatste dagen mijn mening moeten herzien. De moderatie is opeens enorm streng geworden. Waarom is mij niet echt duidelijk. Voelen ze zich plots geroepen om als politieagent op te treden of is dit ingegeven door angst van represailles of wil men plots heiliger dan de paus zijn ? Het is me niet echt duidelijk van waar deze nieuwe richtlijnen komen.

Nee... het is vrij begrijpelijk. Dit is de reactie op het feit dat dit forum van een vrij serieus debat-forum is afgegleden naar een scheldbord zonder debat en zonder argumenten.

EXTREEM 30 december 2004 17:31

Luister ,sorry lees eens allemaal,van wie is deze website.Waarom zijn er moderators,en dan nog vrijwillig.Ik denk dat men tevreden mag zijn dat men zijn mening mag uiten.Te ver is te ver(ik weet hetEXTREEM is soms te)Maar mogen we blij zijn dat we polics be hebben.This niet slijmen he,dat zullen vele denken daar vraag ik op zen gents gezegd mijn kl aan

thePiano 31 december 2004 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FMisplon
En of je het eens bent met de regel of niet zal me eerlijk gezegd worst wezen. Je bent op ons forum met onze regels... zint het je? Fijn. Niet? Ook goed... ga maar op een ander dan...

Voila, dat is tenminste een eerlijk en duidelijk antwoord.

Sommigen denken nog steeds dat de regels die op dit forum worden gehanteerd dezelfde zijn als in het echte leven.

Dit is een privé-forum dat gerund wordt door vrijwilligers met hun eigen persoonlijke kijk op de samenleving en de politiek. De enige kennis die ze moeten hebben is die van een PC.

ingenious 31 december 2004 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje

hebben ze in je tekstjes geknipt geertje? :-)

Jazeker 31 december 2004 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Voila, dat is tenminste een eerlijk en duidelijk antwoord.

Sommigen denken nog steeds dat de regels die op dit forum worden gehanteerd dezelfde zijn als in het echte leven.

Dit is een privé-forum dat gerund wordt door vrijwilligers met hun eigen persoonlijke kijk op de samenleving en de politiek. De enige kennis die ze moeten hebben is die van een PC.

Ook een privé forum is onderhevig aan de real life wetten. Dit is geen vrijzone.

Geertje 4 januari 2005 08:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
hebben ze in je tekstjes geknipt geertje? :-)

Nee, ik scheld niet. Maar enkele keren een thread tegengekomen die plots afgesloten werd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be