![]() |
Citaat:
En dan zwijgen we nog over spelers die tot voor enkele maanden een vaste waarde waren en nu niet eens meer geselecteerd werden: Witsel, Hazard, Mertens, Vanaken, Batshuayi, Dendoncker… Dit gezegd zijnde, stond er bij België in het laatste kwartier wel de beloftenploeg op het veld. |
België - Oostenrijk. Nu ook zonder De Bruyne.
|
Echt vlot gaat dat niet en stomme tegengoal. Courtois had die maar op te rapen.
|
Interessant ! Er spelen gasten mee - meestal donkere - waarvan ik nog nooit gehoord had.
|
Fantastische goal van Lukaku, tot spijt en nijd van de VB racisten. :mrgreen:
|
En om het over voetbal te hebben: Doku, fantastische dribbelaar. Speelt iedereen zoek, maar kijkt niet waar hij zijn voorzetten geeft.
|
ik vind 1-1 een billijk resultaat
|
Ambras, Courtois kwaad omdat hij geen aanvoerder was. Nu dacht ik ook wel dat hij als keeper het best geschikt was, maar om daarover zo kwaad te zijn?
|
Citaat:
11 miljoen tegen 8 miljoen. De Rode Smurfen hadden dit duel moeten winnen. |
Wat een ego-tripper, die Courtois.
|
Citaat:
1,375 - 1 |
Citaat:
Matennaaier. Nee wacht. Matenlievennaaier. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat hij dat nu op Tedesco afreageert met dat kapiteinschap is onnozel. |
Het gaat wel van kwaad naar erger:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230619_97171862 Dat komt niet meer goed. Echt spijtig, maar Tedesco heeft gelijk dat hij dat divagedrag niet pikt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij is dus misnoegd omdat Michelleke speciaal kwam afgezakt en hij op zijn 100ste niet de aanvoerdersband kreeg.
Ik denk niet dat Courtois heel intelligent is. Om hem op de 100ste te dragen en op de 101ste niet (indien de afspraak werd omgedraaid) zou het eerder lijken dat het een cadeautje was omwille van het speciale nummertje. |
Citaat:
Die ploeg zal La Belgique/belgië niet meer bij elkaar kunnen houden . Go Tibo go go.:-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be