![]() |
Citaat:
Ik mik op paddestoelwolken. Ik hoop voor iedereen dat ik gewoon plots doodval, en niet de melding krijg " dementie/Alzheimer" of soortgelijk.... Misschien dat ik zelfs Allah Ackbar gebruik als laatste slogan. |
Citaat:
dan wel je nog best aangenaam een eindje genietend in alle rust kan doorbrengen zonder een last te zijn voor je kinderen. |
Citaat:
|
Crèche in Bilzen moet voorlopig 3 maanden dicht na klacht over geforceerd voeden.
Bron: VRT NWS Het wordt een kettingreactie. De klachten stapelen zich op en de toezichtsdiensten kunnen niets anders dan paniekerig reageren door de boel te sluiten. |
Citaat:
man, man, toch ik vraag me af hoe ge denkt van daarmee weg te komen in dezen tijd. |
Citaat:
Tis eigenlijk om te blèten. Wat een zootje ongeregeld. |
Nu is er echt een heksenjacht op kinderdagverblijven.
Wat vroeger te weinig was, is er nu overdreven te veel aan. Als mijn kind in een stoeltje zit en er ontbreekt een riempje zodat die er niet kan uitvallen, is mss. tape een orthodoxe oplossing. Keur het niet goed, maar dat liever dan die eruit valt op zijn hoofdje. U moest eens weten wat ze met uw ouders uitsteken in rusthuizen? En u zal het ooit weten want u komt er ook terecht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be