Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Kind en Gezin : blunder na blunder (https://forum.politics.be/showthread.php?t=267038)

maddox 18 november 2022 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10068776)
Ge zult nog wel van gedacht veranderen.

Ik denk het niet. Als Skobolev van dezelfde mening is als ik, dan een glorieus einde waarschijnlijker.

Ik mik op paddestoelwolken.
Ik hoop voor iedereen dat ik gewoon plots doodval, en niet de melding krijg " dementie/Alzheimer" of soortgelijk....
Misschien dat ik zelfs Allah Ackbar gebruik als laatste slogan.

De schoofzak 19 november 2022 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10068783)
Ik denk het niet. Als Skobolev van dezelfde mening is als ik, dan een glorieus einde waarschijnlijker.

Ik mik op paddestoelwolken.
Ik hoop voor iedereen dat ik gewoon plots doodval, en niet de melding krijg " dementie/Alzheimer" of soortgelijk....
Misschien dat ik zelfs Allah Ackbar gebruik als laatste slogan.

Ik wens iedereen voldoende gevarieerde en ruime levenservaring toe om goed te kunnen inschatten wanneer je best er een waardig eind aan kan laten maken,
dan wel je nog best aangenaam een eindje genietend in alle rust kan doorbrengen zonder een last te zijn voor je kinderen.

Universalia 19 november 2022 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10067934)
het is nu wel duidelijk dat ze heel dat agentschap best opdoeken.

Gewoon iets nieuws installeren best een prive initiatief dat facturen naar de staat stuurt. Als de staat het zelf moet organiseren loopt het fout. Dat is hier weer duidelijk aangetoond. Ze zetten daar een politieke benoeming neer en ja dan weten we al wat er volgt.

Overduidelijk inderdaad. :|

Rudy 21 november 2022 10:14

Crèche in Bilzen moet voorlopig 3 maanden dicht na klacht over geforceerd voeden.
Bron: VRT NWS

Het wordt een kettingreactie. De klachten stapelen zich op en de toezichtsdiensten kunnen niets anders dan paniekerig reageren door de boel te sluiten.

Herr Flick 21 november 2022 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 10070139)
Crèche in Bilzen moet voorlopig 3 maanden dicht na klacht over geforceerd voeden.
Bron: VRT NWS

Het wordt een kettingreactie. De klachten stapelen zich op en de toezichtsdiensten kunnen niets anders dan paniekerig reageren door de boel te sluiten.

Gingen ze daar kleuter fois gras maken misschien ?

man, man, toch ik vraag me af hoe ge denkt van daarmee weg te komen in dezen tijd.

Rudy 21 november 2022 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10070141)
Gingen ze daar kleuter fois gras maken misschien ?

:lolabove:
Tis eigenlijk om te blèten. Wat een zootje ongeregeld.

Deo 23 november 2022 09:11

Nu is er echt een heksenjacht op kinderdagverblijven.
Wat vroeger te weinig was, is er nu overdreven te veel aan.

Als mijn kind in een stoeltje zit en er ontbreekt een riempje zodat die er niet kan uitvallen, is mss. tape een orthodoxe oplossing.
Keur het niet goed, maar dat liever dan die eruit valt op zijn hoofdje.
U moest eens weten wat ze met uw ouders uitsteken in rusthuizen? En u zal het ooit weten want u komt er ook terecht.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be