![]() |
Citaat:
er was nog een tijd dat men VB-ers buitengooide in het onderwijs, vooral GO, en zelfs verpleegsters als ze lieten horen dat ze voor VB stemden, die tijd is voorbij hoor, je verschiet ervan hoe VB-gestemden vrijuit voor hun politieke mening durven uitkomen, ze kunnen toch niet ontslagen worden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zou ook kunnen dat iemand die een goeie 5000 keer reageerde iets meer heeft gemist dan iemand die 65.000 keer een duit in het forumzakje deed. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor mij volstaat één draad over een frauderende minister van staat en vader van de Belgische premier. |
Citaat:
LOL! |
Citaat:
|
Citaat:
Als de fanbase van neo-fascistische partijen een vakbondsvertegenwoordiging willen, moeten ze maar een eigen organisatie oprichten. |
Citaat:
Er is iets mis met dit verhaal... Het is ZO blatant stom om zoiets als vakorganisatie te flikken dat het zelfs niet meer geloofwaardig is dat het voortkomt uit stupiditeit. Neen, het lijkt wel bewust. Om een discussie te ontlokken, die te exporteren naar de regering, en zo de sossen en hun vakbond te dwingen van partij te kiezen... Machiavelistisch spelletje volgens mij... |
Wat Leemans doet is nefast.
De groep die kan genieten waar Leemans nu van kan genieten wordt steeds kleiner. Zijn vakbond, zijnde ACV, beweert dat werknemers zich niet laten ontslaan. Iemand als Leemans heeft een voorbeeldfunctie, in de eerste plaats naar zijn achterban toe. "Zijn" besluit is dagelijkse kost voor wie er nog van kan genieten, maar 'not done' naar de publieke opinie, de achterban in het bijzonder. |
Ik vind dat een eventueel ontslag van die tsjeven-aap frauduleus is.
Ik vind dat hij bewijst dat men enorm misbruik maakt van mijn solidariteit: ik betaal sociale lasten uit solidariteit met mensen die werkloos zijn buiten hun wil om, en die effectief werk blijven zoeken. Hoe dan ook, ik hoop dat de zet van deze vakboungdsbaas een aanleiding zal zijn om eens deftig komaf te maken met allerlei soortelijke misbruiken. |
Citaat:
Soit, ‘t is verzekeringsfraude. Puur en simpel. De nva lanceerde een oproep om klasse-justitie tegen te gaan. We hebben nu een lakmoesproef om te zien OF er klasse-justitie bestaat, en OF daar dus moet tegen opgetreden worden. En dat allemaal voor wat waardeloze euro’s. Allez, Leemans, in uw positie, hoe loemp kunde zijn... |
Citaat:
veel lager als dat kan je niet vallen he. |
Ik wil ook op SWT.... :-(
|
Lantaarnpalen!!!!
|
Citaat:
"Door zijn uitspraken in de media waarin hij sociale fraude aanmoedigt heeft hij het zich onmogelijk gemaakt om nog normaal te kunnen functioneren als voorzitter van het ACV en wij kunnen dan niet anders dan overgaan tot ontslag" Voila, geen steek tussen te krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leemans wordt gecanceled op kosten van de belastingbetaler. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be