![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De foto hieronder van de platgegooide gebouwen geven veel mensen een beetje soelaas. Die smeerlappen moeten de gevolgen van hun acties dragen. Zij zijn die oorlog begonnen remember. En dit is nog maar een begin wat hen te wachten staat. |
Citaat:
Ik hoop dat het gene fake is :-) Het zou toch spijtig zijn dat zulke leuke feestbeelden als ze echt zijn, weerhouden worden en de leute die ze kunnen geven, niet meegemaakt wordt... |
Citaat:
|
Celtic Glasgow gisteren. Een heel voetbal stadium met Palestijnse valggen zingend "Palestine, you never walk alone". Dat is niet Pallywood. Dat is de stem van het volk dat nog in staat is door de media propaganda heen te kijken.
|
Citaat:
Welke is de meerwaarde voor ons van een levende Palestijn ? |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=XpA5SOEq15c |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
140 KT aan explosie af laten gaan. Geniet van het nieuwe meer dat volgegoten kan worden met zeewater. Instant haven voor Gaza. Is dat niet vriendelijk van me? |
Citaat:
Een containerhaven voor de Negev woestijn, daar zit toekomst in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn punt is duidelijk , de realiteit in Gaza mag niet gezien worden, en als we het wel te zien krijgen is het "pallywood". |
Citaat:
Er wordt al 2 weken lang gebombardeerd met zwaar wapentuig en u gelooft niet dat er zo veel kinderen zijn omgekomen? Bij welk ander conflict krijgt u trouwens de namen en adressen van de slachtoffers direct voorgeschoteld? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be