![]() |
Wie dacht dat de hypocriete verdoken racist Rousseau en zijn partij geen schade zou oplopen had het wel verkeerd voor. :lol:
Tom Van Grieken (9,7%), Frank Vandenbroucke (5,5%) Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben een democraat en gun u en uw gelijkgezinden uw vrijheid van meningsuiting om over de VLD zoveel afzeikposts te maken als u wil. En u? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De man die het VB de oorlog verklaarde zie ik nog niet zo rap terug komen. Als Vooruit ondervindt dat hem blijven steunen nadelig is voor de partij laten ze hem vallen als een baksteen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat een bedroevende score! |
1 Bijlage(n)
Ik heb mij eens bezig gehouden met een mogelijke zetelverdeling en twee grafiekjes gemaakt.
De eerste is een versie waar gewoon het gemiddelde voor alle provincies heb gebruikt voor de partijen met het aantal uitgebrachte stemmen van de vorige verkiezingen voor het Vlaamse parlement. Bij de tweede versie heb ik Antwerpen gespecificeerd. Dit heeft als voordeel dat de prognose van Antwerpen verwerkt is, maar de prognoses van de andere provincies niet, wat het geheel ook een deeltje vertekend. Als er al één conclusie getrokken kan worden is dat NVA in een zetel zit omdat er zonder hen gewoon geen enkele coalitie mogelijk is. U vindt mijn gekunsteld excel-amateurisme verwerkt in een pdf in in bijlage Bijlage 118789 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dacht u dat Vooruit geen schade zou ondervinden na die stoten van Rousseau? In de provincie Antwerpen haalt Vooruit 12% en het VB 30%. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
:twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En voor de rest ja, "De Vlaming is pissed." Grappige opmerking als je kijkt naar het Midden-Oosten. |
Ik zie al 30 jaar lang niets anders op de TV, kwade moslims. Ooh neen, de Vlaming is eens pissed.
Zeg Oekraïne hebben ze ook veel zendtijd gegeven ze. Het is weer tijd voor kwade moslims. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be