Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Taylor Swift (https://forum.politics.be/showthread.php?t=271369)

Zipper 7 februari 2024 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 10310710)
Ah, wordt ze buitensporig verafgood? Ik heb er geen idee van. Fijn voor haar dan. :-)

Het is best mogelijk dat ze al honderden keren op de radio is gepasseerd zonder dat ik er erg in had, dus zo slecht kan het niet zijn. Alleen Marco Borsato, Bart Peeters en Michel Sardou doen mij naar de radio rennen om hem af te zetten. En drum 'n bass en nu metal.

Zolang het geen "hiphop" of "rap" is, laat ik hem nog aanstaan. De Radio's was nog redelijk goeie pop, maar dat melige en fletse wat Peeters vandaag produceert, laat ik ook aan mij voorbij gaan.

Dadeemelee 7 februari 2024 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 10310710)
Ah, wordt ze buitensporig verafgood? Ik heb er geen idee van. Fijn voor haar dan. :-)

Het is best mogelijk dat ze al honderden keren op de radio is gepasseerd zonder dat ik er erg in had, dus zo slecht kan het niet zijn. Alleen Marco Borsato, Bart Peeters en Michel Sardou doen mij naar de radio rennen om hem af te zetten. En drum 'n bass en nu metal.

Op Radio 1 wordt ze regelmatig (maar niet overdreven) gespeeld (het is daar meer Nederlands en oude hits). Deze was een jaartje geleden een hitje.
Anti-Hero

Universalia 7 februari 2024 20:54

Uiteindelijk zouden haar tegenstanders volgende liedje ten berde kunnen brenen:

Bo Diddley - Shut Up Woman

:lol:

Xenophon 7 februari 2024 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 10310705)
Taylor Swift is al jaren een fenomeen, Trump heeft daar niets mee te maken.

Persoonlijk vind ik haar liedjes, op een uitzondering na, inwisselbaar. Maar dat geldt voor de meeste hedendaagse artiesten.

Omdat Trump er niets mee te maken heeft laat ze weten dat ze vertrekt uit de US als Trump president wordt? Heel geloofwaardig...

Ik zou haar vragen, waarom ben je niet vertrokken toen hij vorige keer president was? Had men haar vastgebonden misschien?

Universalia 7 februari 2024 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 10310766)
Omdat Trump er niets mee te maken heeft laat ze weten dat ze vertrekt uit de US als Trump president wordt? Heel geloofwaardig...

Ik zou haar vragen, waarom ben je niet vertrokken toen hij vorige keer president was? Had men haar vastgebonden misschien?

Dat lijkt mij best een goede vraagstelling. :thumbsup:

kiko 7 februari 2024 22:02

Citaat:

Ik begrijp je logica niet.

Opnieuw: Taylor Swift was al een fenomeen voor Trump internationaal furore maakte. Ze is totaal niet mijn genre, maar dat staat los van haar reeds jarenlange populariteit.

Citaat:

Heeft ze toen iets soortgelijks beweerd misschien ?

Sterker nog, heeft ze eigenlijk ooit zoiets beweerd ?

kiko 7 februari 2024 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 10310781)
Dat lijkt mij best een goede vraagstelling. :thumbsup:

Een betere vraag is: heeft Taylor Swift eigenlijk zoiets beweerd ?

Universalia 7 februari 2024 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 10310789)

Ik ken haar niet persoonlijk anders vroeg ik het haar wel... :lol:

Dadeemelee 7 februari 2024 22:16

Citaat:

Het is gewoon weer de zoveelste alt-right conspiracy nutter hoax. Taylor Swift zou het ‘geheime wapen’ van Trump zijn. :silly:

https://www.demorgen.be/nieuws/is-do...-toe~b939eaf9/

Citaat:

Een zo coherent mogelijke versie van de samenzwering gaat als volgt: Taylor Swift (34) zou een agent van de Democraten zijn die de verkiezingsoverwinning van Joe Biden moet veiligstellen door middel van psychologische oorlogvoering. Om dat doel te bereiken, hebben ‘hogere machten’ haar relatie met de American-footballspeler Travis Kelce (34) gearrangeerd, en gefixt dat zijn club, de Kansas City Chiefs, dit jaar aantreedt in de Super Bowl.

Xenophon 7 februari 2024 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 10310788)
Ik begrijp je logica niet.

Opnieuw: Taylor Swift was al een fenomeen voor Trump internationaal furore maakte. Ze is totaal niet mijn genre, maar dat staat los van haar reeds jarenlange populariteit.

Heeft ze toen iets soortgelijks beweerd misschien ?

Sterker nog, heeft ze eigenlijk ooit zoiets beweerd ?

Je hebt dus geen idee over wat je probeert te ontkennen.

Dan begrijp ik nu waarom je mijn logica niet begrijpt.

Zucht 7 februari 2024 22:48

Citaat:

factcheck

Citaat:

A post by David Wolfe on X, formerly Twitter, on February 5, 2024, viewed 144,00 times said: "Taylor Swift and Miley Cyrus say they will leave the United States if Donald Trump becomes President in 2024.
...
Referring to Trump in a 2019 interview with The Guardian, Swift said: "We're a democracy—at least, we're supposed to be—where you're allowed to disagree, dissent, debate. I really think that he thinks this is an autocracy." In 2019, Cyrus referred to Trump in a Vanity Fair interview in 2019 as a "'Racist, Sexist, Hateful A**hole.'"

However, the claim that the superstar singers have said they will leave the U.S. if Trump is elected this year is misleading.

There is no record of Swift saying publicly that she would leave in the event that Trump won. Newsweek has reached out to media representatives for Swift via email for comment.
https://www.newsweek.com/fact-check-...p-wins-1867871

dalibor 8 februari 2024 00:09

Wat de muzikale verdiensten betreft is het onder ouwe sokken bon ton om te zeggen dat het vroeger beter was en dat alles nu brol is.

Ik ben het daar niet mee eens. Er werd vroeger ook een hoop bagger gemaakt en sommige daarvan wordt zelfs nog altijd erfgoed genoemd. Maar over het algemeen overleeft het beste na verloop van tijd.

Taylor Swift vind ik muzikaal niet het beste wat er te vinden is, maar al bij al maakt ze goede songs. Sommige hedendaagse artiesten vind ik echt goed (bvb Billie Eilish, The Weeknd).

daiwa 8 februari 2024 00:30

Citaat:

Net zoals Louis Tobback die zich voor een trein ging gooien veel bla bla tot het op daden op aan komt.

CUFI 8 februari 2024 00:34

Dat is een business woman die enorm gegroeid is in haar stiel.
Maar ik mis de country Taylor wel.
Dat is gelijk ge Hannah Montana plots Miley Cyrus zag worden, innocence gone.

2006

Universalia 8 februari 2024 03:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10310830)
Dat is een business woman die enorm gegroeid is in haar stiel.
Maar ik mis de country Taylor wel.
Dat is gelijk ge Hannah Montana plots Miley Cyrus zag worden, innocence gone.

2006

Tjah als Hannah Montana was Miley Cyrus nog best leuk, daarna...?????

CUFI 8 februari 2024 05:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 10310840)

Ja waarom veranderen westerse bekendheden zo hun fatsoen?
En dan klagen dat mannen vrouwen objectiveren en andere vrouwen niet meer ongefilterd op de foto willen....
Vrouwen zijn nog meer vrouwonvriendelijk dan mannen.

Ze krijgt nu ook veel commentaar omdat ze zoveel vliegt. 12 vliegreizen in minder dan 3 maand. Ze verkocht door die tracking 1 van haar jets. Om dan wellicht op een andere naam verder te doen als weleer. De stiekemerd!

fox 8 februari 2024 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 10310840)

Miley Cyrus kan een serieus pakske zingen. Het feit dat Metallica haar vroeg om samen met hen nothing else matters te spelen zegt alleszins genoeg. Heerlijke stem.

Vlad 8 februari 2024 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 10310077)
Een walm van verdorde oude venten waait me tegemoet als ik dit topic lees.

Wat drijft zo een Zipper om een topic te openen over een zangeres die hij niet goed vindt?

Princes Chelsea is wel geen cougar zenne! :-o

quercus 8 februari 2024 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 10309800)
Zoals in Belgie elke artiest anti-Vlaams en links is, anders worden ze gebroodroofd.
Kijk naar Urbanus nadat hij op pensioen ging, die bevestigde duidelijk dat het in Belgie zo werkt. Dat hij als rechtse zich links moest laten uitschijnen of geen werk.

Ja… Donald Muylle blijkt het ook te weten, want…
“Wij maken uw keuken in Bèèèlghie”

CUFI 8 februari 2024 09:35

Miley Cyrus kan heel goed zingen, maar haar performance is soms zo overdreven dat het naar de achtergrond drijft.
Ik vind zelfaanbidding en perverse gebaren een vrouw direct lelijk maken.
Zo hebt ge bloedmooie vrouwen, tot ze hun opmaken en hunnen teut opendoen. Die is instant onaantrekkelijk.

Of Selema Gomez? Ik vind dat een bangelijke griet! Tot ik er een docu van zag, ...
Maarja, het is dan mijn fout de artiest niet van de mens daarachter te kunnen scheiden zeker?

In ieder geval is het niet wijs onze kinderen te laten opkijken naar puppets on a string of the NWO. "They live."

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be