![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Anti-Hero |
Uiteindelijk zouden haar tegenstanders volgende liedje ten berde kunnen brenen:
Bo Diddley - Shut Up Woman :lol: |
Citaat:
Ik zou haar vragen, waarom ben je niet vertrokken toen hij vorige keer president was? Had men haar vastgebonden misschien? |
Citaat:
|
Citaat:
Opnieuw: Taylor Swift was al een fenomeen voor Trump internationaal furore maakte. Ze is totaal niet mijn genre, maar dat staat los van haar reeds jarenlange populariteit. Citaat:
Sterker nog, heeft ze eigenlijk ooit zoiets beweerd ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/is-do...-toe~b939eaf9/ Citaat:
![]() |
Citaat:
Dan begrijp ik nu waarom je mijn logica niet begrijpt. |
Citaat:
Citaat:
|
Wat de muzikale verdiensten betreft is het onder ouwe sokken bon ton om te zeggen dat het vroeger beter was en dat alles nu brol is.
Ik ben het daar niet mee eens. Er werd vroeger ook een hoop bagger gemaakt en sommige daarvan wordt zelfs nog altijd erfgoed genoemd. Maar over het algemeen overleeft het beste na verloop van tijd. Taylor Swift vind ik muzikaal niet het beste wat er te vinden is, maar al bij al maakt ze goede songs. Sommige hedendaagse artiesten vind ik echt goed (bvb Billie Eilish, The Weeknd). |
Citaat:
|
Dat is een business woman die enorm gegroeid is in haar stiel.
Maar ik mis de country Taylor wel. Dat is gelijk ge Hannah Montana plots Miley Cyrus zag worden, innocence gone. ![]() 2006 |
Citaat:
|
Citaat:
En dan klagen dat mannen vrouwen objectiveren en andere vrouwen niet meer ongefilterd op de foto willen.... Vrouwen zijn nog meer vrouwonvriendelijk dan mannen. Ze krijgt nu ook veel commentaar omdat ze zoveel vliegt. 12 vliegreizen in minder dan 3 maand. Ze verkocht door die tracking 1 van haar jets. Om dan wellicht op een andere naam verder te doen als weleer. De stiekemerd! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
“Wij maken uw keuken in Bèèèlghie” |
Miley Cyrus kan heel goed zingen, maar haar performance is soms zo overdreven dat het naar de achtergrond drijft.
Ik vind zelfaanbidding en perverse gebaren een vrouw direct lelijk maken. Zo hebt ge bloedmooie vrouwen, tot ze hun opmaken en hunnen teut opendoen. Die is instant onaantrekkelijk. Of Selema Gomez? Ik vind dat een bangelijke griet! Tot ik er een docu van zag, ... Maarja, het is dan mijn fout de artiest niet van de mens daarachter te kunnen scheiden zeker? In ieder geval is het niet wijs onze kinderen te laten opkijken naar puppets on a string of the NWO. "They live." |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be