Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Mocromaffia en mocroschepen. Racistische taal? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=271444)

Xenophon 14 februari 2024 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10314551)
Palestijnse nationaliteit?

Schoof? Really?

Onder Hamas bestuur.

Die hebben toch graag veel kleine Palestijntjes, om zich achter te verstoppen.

Vorige week toonde men op twitter zo'n klein Palestijntje die een Israëlische soldaat probeerde dood te steken. Ze schoten daar een gat door en links weende bittere traantjes en ze vervloekten de joodse nazi's omdat die zich niet zomaar lieten afsteken door het terreur-uitschot.

Dadeemelee 14 februari 2024 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 10314559)
Onder Hamas bestuur.

Die hebben toch graag veel kleine Palestijntjes, om zich achter te verstoppen.

Vorige week toonde men op twitter zo'n klein Palestijntje die een Israëlische soldaat probeerde dood te steken. Ze schoten daar een gat door en links weende bittere traantjes en ze vervloekten de joodse nazi's omdat die zich niet zomaar lieten afsteken door het terreur-uitschot.

Vermits Schoof zegt dat er een Palestijnse Staat bestaat vraag ik mij af wat die Israëlische soldaten in Gaza doen.

Maar in Antwerpen beslist de NVA blijkbaar over onbestaande nationaliteiten en maken ze Palestijnse kinderen statenloos. :|

patrickve 15 februari 2024 04:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10314561)
Vermits Schoof zegt dat er een Palestijnse Staat bestaat vraag ik mij af wat die Israëlische soldaten in Gaza doen.

Hetzelfde als wat Amerikaanse soldaten destijds in Duitsland deden he.

patrickve 15 februari 2024 04:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10314518)
NVA die Palestijnse kinderen statenloos maakt. Tsss.

Waar komen die dan vandaan ?
Welke nationaliteit heeft die hun moeder ?

Is die ook statenloos ?

Jay-P. 15 februari 2024 05:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10314447)
Hij ontkent het en blijkbaar wil de Antwerpse NVA hier geboren Palestijnse kinderen de Belgische nationaliteit afnemen. :|

om te beginnen, wat mij betreft hebben ze die lokale nationaliteit niet en hoeft ze dus niet afgepakt te worden.

Die actuele landelijke slijmbalmentaliteit gaat jullie er echt niet bovenop helpen in W. Euroland...
Soit, mij een zorg, maar toch moet Ik effe slikken van zulk dom mietjes-gedrag.

Xenophon 15 februari 2024 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 10314589)
om te beginnen, wat mij betreft hebben ze die lokale nationaliteit niet en hoeft ze dus niet afgepakt te worden.

Die actuele landelijke slijmbalmentaliteit gaat jullie er echt niet bovenop helpen in W. Euroland...
Soit, mij een zorg, maar toch moet Ik effe slikken van zulk dom mietjes-gedrag.

Opletten, je staat met één voet over de wettelijke lijn.

Vlad 15 februari 2024 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10314544)
Statenloos?
Als een kindje hier bij ons geboren wordt uit Palestijnse ouders, of uit minstens 1 Palestijnse ouder, weigert de Palestijnse autoriteit dan de Palestijnse nationaliteit van dat kindje?

Het is blijkbaar moeilijker voor een Palestijns kind om aan de Palestijnse nationaliteit te geraken dan aan de Belgische. Dat zegt veel over hoe we met onze nationaliteit omgaan.

ViveLaBelgique 15 februari 2024 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10314677)
Het is blijkbaar moeilijker voor een Palestijns kind om aan de Palestijnse nationaliteit te geraken dan aan de Belgische. Dat zegt veel over hoe we met onze nationaliteit omgaan.

Palestijnse nationaliteit an sich bestaat niet. Je heb enkel erkende UNRWA erkenning maar die is niet door de Palestijnse autoriteiten of door Hamas toegekend.

Je hebt ook Palestijnen met Israëlisch burgerschap of andere nationaliteiten.

patrickve 15 februari 2024 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 10314723)
Palestijnse nationaliteit an sich bestaat niet. Je heb enkel erkende UNRWA erkenning maar die is niet door de Palestijnse autoriteiten of door Hamas toegekend.

Je hebt ook Palestijnen met Israëlisch burgerschap of andere nationaliteiten.

De vraag is: die bevallende vrouwen hier, welke nationaliteit(en) hebben die ?
En waarom zouden hun mormels diezelfde niet kunnen hebben ?

Herr Flick 15 februari 2024 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 10313981)
'iek bhen een moukhro? Zo ongeveer?

ja ge kunt ook mak****k zeggen, maar dat is niet zo hip meer, hip is dat ook niet meer en funky nog minder, allee ja ge snapt wel wat ik wil bedoelen.

De schoofzak 15 februari 2024 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10314551)
Palestijnse nationaliteit?

Schoof? Really?

Tuurlijk really !! Dacht jij dat al die Palestijnen de Israëlische nationaliteit hadden? Of de Jordaanse, de Egyptische of zo?

Het is niet omdat wij hun paspoort niet erkennen, dat zijzelf vinden dat zij de Palestijnse nationaliteit niet hebben.
Voor ons zijn zij dan statenloos, maar niet voor henzelf en niet voor alle andere landen die Palestina wel erkennen.

De schoofzak 15 februari 2024 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10314561)
...
|

Zoals ze zelf zeggen: een verdedigingsoorlog voeren, inbegrepen de gijzelaars trachten te bevrijden.

quercus 15 februari 2024 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 10314487)
Juist ja, het is allemaal de schuld van de N-VA.

- lol -

Joat, t’ès allemoale de skuld van den InVeeAaa en dienen De Weevre. Dat èès ne vrie slèchte meinsch.

Lof der Zotheid 15 februari 2024 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10314830)
ja ge kunt ook mak****k zeggen, maar dat is niet zo hip meer, hip is dat ook niet meer en funky nog minder, allee ja ge snapt wel wat ik wil bedoelen.

'k Snap het maar al te goed... Misschien een compromis tussen beide begrippen, en ze dan "makro" noemen? 't Heeft nog het voordeel met een bekende grootwarenhandelaar geassocieërd te kunnen worden.

Zucht 15 februari 2024 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10314554)
Naar Leuven om te bevallen?

Dat toont enkel de ondermaatse toestand aan van de Antwerpse ziekenhuizen.

Dadee nodigt alle islamieten uit het Midden Oosten uit om in Antwerpen te gaan bevallen en hun numerieke familie te herenigen als Belgen.
Zolang ze maar uit Leuven wegblijven.

Lof der Zotheid 15 februari 2024 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 10314972)
Dadee nodigt alle islamieten uit het Midden Oosten uit om in Antwerpen te gaan bevallen en hun numerieke familie te herenigen als Belgen.

Dat is dus extreem-links tegenover Antwerpen, en extreem-rechts met betrekking tot Leuven. Over een spreidstand bij liberalen gesproken...

Herr Flick 15 februari 2024 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 10314972)

ze gaan wel ergens moeten parkeren he, ...

Jay-P. 16 februari 2024 03:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 10314643)
Opletten, je staat met één voet over de wettelijke lijn.

Mijn tweede voet was altijd wat aan de trage kant maar we proberen dat te remediëren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be