![]() |
Citaat:
Wij hebben den strijd niet tegen vlees en bloed, maar tegen principaliteiten en machten, tegen de heersers van de duisternis van dit tijdperk, tegen geestelijke machten van het kwaad in de hemelse gewesten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eva is getrouwd afgelopen weekend.
Het huwelijk vond plaats op een zeer mooie locatie. In de kerk van de Heilige Michael en Magnus of ook wel de Friezenkerk genoemd vlak nabij het Sint-Pietersplein in Rome. Ik wens haar alvast alle geluk toe. https://www.instagram.com/p/C9dTbiyI0Ps/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat juist de koningin van de anti-omvolking een buitenlandse man neemt en zich daar wsl mee gaat vermeningvuldigen heeft een zeer hoog hypocrisie-gehalte. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een Italiaan, niet zo'n cultuurclash.
|
2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
De speech van Eva Vlaardingerbroek op het CPAC is een enorm succes, de speech is reeds meer dan 40 miljoen keer bekeken.
============================ Sleeping with white Devils hahha hahha My life story maar ja Eva Vlaardingerbroek moet vaker in sexy lingerie de Catwalk doen in de TWeede WC Kamer en hele Parlement maar plat neuken White Genocide Policy is al in eindfase........... begon met de Opec akkoorden oliecrisis Jasser Arafat jaren 1970. Nu Marekkach en hele VN gekaapt door WOKE en BLM en Islamisten.......... ========================== |
Citaat:
|
Citaat:
De Russen zullen blij zijn met dit soort collaborerende sekte-aanhangers. |
Ik had vroeger geen probleem met die omvolking, mij maakt het kleurtje niet uit. Zelfs Islamisten zeiden me niets maar toen kende ik nog niet, het kwam niet bij me op hoe debiel die konden zijn, ondertussen wel.
|
Citaat:
De Russische agressie tegen Oekraïne, en het aanschurken van de hele anti-EU anti-elite etc. meute bij de Russen, heeft voor mij alles omgegooid. Nu beoordeel ik mensen, ideeën en bewegingen op de eerste plaats op hun steun voor de Oekraïense onafhankelijkheid. De NAVO beschouw ik als onze levensverzekering om onze way of life en onze vrijheid overeind te houden tegen het Russische fascisme. |
Citaat:
Ik ben pro Oekraïne maar tegen de nutteloze oorlog die alleen maar doden veroorzaakt en nog meer oorlog. Ik geloof dat we meer slecht dan goed doen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be