![]() |
Van een N-VA lid aan Bart De Wever
Geachte voorzitter, beste Bart, Het is zónder meer deprimerend te lezen dat gans uw harde werk om een regering te vormen steeds opnieuw wordt tegengewerkt door de verliezers van de verkiezingen, én vooral door de rode King Connor! Er waren ooit andere tijden, nietwaar? Hun/ zijn enige doel is wéér opnieuw een linkse regering te vormen, zie ook wat de linkse bende aangericht heeft in Gent, waar dat volk toe in staat is! Nochtans DE slogan van die hypocriete bende: Gent is liefde! Walgelijk volkje! De enige oplossing lijkt ons dat u “ de boel neergooit” en “ ze trekken maar hun plan” ! Hoe erg dat ook is voor Vlaanderen, voor de toekomst van onze kinderen en kleinkinderen! U zou overigens als premier constant worden aangevallen, afgebroken worden, dat weten we allemaal! Ik, wij zullen tot onze laatste snik onze partij en Vlaanderen blijven steunen ( dit al méér dan 60 jaar, vanuit onze jeugd)! Óóit zal het veranderen, maar zolang de Vlamingen niet aan hetzelfde zeel trekken, blijft het hopeloos, tot de ganse samenleving naar de knoppen is! De ogen van de massa gaan pas open op het moment dat ze écht hun welvaart verliezen, zó is het altijd geweest! Erg, héél erg is dat! Hoe dan ook hopen wij dat u niet buigt voor de linkse meute, wij rekenen op u als onze intelligente voorzitter, vertegenwoordiger, een voorzitter enig in zijn soort! En dat is gemeend!???? Én dat u hopelijk een beetje aandacht heeft voor mijn mail, tenslotte ben ik/ wij, maar “ een gewoon mens” ! Met Vlaamse groeten |
Citaat:
De remedie is juist om uw belastingsdruk te verminderen , dan hebt ge koopkracht verhoging. Wat je dan kunt doen om de rijken wat harder te laten bloeden. is een extra belasting invoeren op echte luxe producten. Maar ook dat gaat u niet veel extra opbrengen want of madamme haar Louis Vuiton nu in Brussel koopt of Milaan, t kan zijn dat als ze daar nog een Cartier horloge en een halsnoer bij wil. het goedkoper is om met de prive jet even naar Milaan te vliegen. Ge kunt daar dan ook eens goed gaan eten. |
Citaat:
Maar bon dat maakt Schatrijke Trump aan Joe sixpack ook wijs.:lol: De rijke laat zich niet stropen en de arme kun je niet stropen. Je moet er vooral in slagen om de kleine man te doen geloven dat de nog veel kleinere man de schuld is van alles. Blijkbaar zijn de meeste Vlamingen nu geneigd dit nog te geloven ook:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een competent persoon kan meer betekenen in de maatschappij dan in de politiek. Kijk maar naar Hutz, Coucke en Reynaers. |
Citaat:
Waarop Mertens zei zou je dan niet beter raad vragen aan iemand die er wel iets van kent voor je iets ondertekend. :lol: |
Het is gebeurd, breaking news.... de Grote Leider uit Antwerpen, Caesar Weverius di Antwerpia heeft bij de koning zijn ontslag aangeboden......... ook al kwam Theoke "there are no Americans in Bagdad" gisteren op VTM nieuws te vertellen dat het er heel goed uitzag voor Arizona.....Arizona is dood, leve Arizona....... Bart kan het NIET..... hij kan het NIET....voor de zoveelste maal....
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het altijd zogezegd aan die ene persoon ligt, waarom is het dan de volgende keer, met andere krachtsverhoudingen en andere formateurs van andere partijen dan altijd opnieuw een probleem? Ik heb het al honderd keer gezegd, en ik zal het blijven zeggen: je mag daar om het even wie zetten, in ons kloteland met zijn kutpolitiek systeem volstaat het om te blijven neen zeggen, en je kunt elke formatie dwarsbomen. Daarvoor heb je geen intellect nodig noch enige kennis van zaken, precies op maat gesneden van Conner Rousseau dus. |
Citaat:
Wist ik, en de rest van België niet. Goed dat u het weet! |
Citaat:
|
Citaat:
De boel splitsen. Waarom wil De Wever dat niet doen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.elfri.be/artikel/tergend...ekeloos-geding |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be