![]() |
Citaat:
|
Awel, probeer de Sovjet methode . Iedereen dezelfde zorg. Behalve de hogere apparatsjiks, die import geneeskunde kregen.
|
Citaat:
De grote problemen die de US nu heeft komen vooral door de wilde immigratie van Zuid Amerikanen. Trump heeft daar al iets proberen te doen tijdens zijn eerste mandaat maar debiele Biden vond het leuk dat weer teniet te doen. |
Citaat:
:silly: |
Op West Europese fora krioelt het trouwens van Russische trollen met een missie.
|
Citaat:
Neen, het is niet de schuld van de nog niet geïntegreerde immigranten dat ze het systeem nog niet begrepen hebben. Die groep vergroot exponentieel het aantal mediagenieke pechvogels. Ja, de US gezondheidszorg is gebaseerd op een winstbasis. |
Citaat:
En a propos ik heb een US social security card omdat ik daar ooit belasting voor betaalde. Zoals alle Amerikanen of green card holders |
Citaat:
En dan is het de schuld van de verzekeringsmaatschappij zeker. Laten stikken in hun eigen vraatzucht, en het gebrek aan karakter, zeg ik daar met veel overtuiging bij. |
Citaat:
Het systeem gaat altijd stuk, omdat op gegeven moment de parasiet groter is dan de gastheer. En dan gaat het "poef." |
Citaat:
Oh shit waarom wil ik soms deelneemen aan dit simplystisch forum? |
Citaat:
|
Citaat:
En denk je nu écht dat je een betere prothese gaat krijger dan een werkloze? En ja, ik heb ook een hospitalisatieverzekering. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat ik Gipsy aansprak op die eenpersoonskamer? In geen enkel serieus ziekenhuis krijg je op voorlegging van je verzekering zomaar een eenpersoonskamer. Die kamers zijn beperkt en voorbehouden voor mensen die het echt nodig hebben. Mijn ouders zijn allebei al opgenomen geweest, allebei met een hospitalisatieverzekering en die hebben nooit de pretentie gehad om een eenpersoonskamer te eisen. Content? |
Citaat:
Wereldwijd is dat een evidentie dat men een betere service krijgt naargelang men betaald. Denkt ge echt als ge ligt te sterven op een trottoir in New York dat men u laat creperen ook als ge arm zijt en geen verzekering hebt? Ik zou me eerder zorgen maken in Moskou of andere bananen republieken. |
Citaat:
https://www.gva.be/cnt/dmf20241220_94770225 Deze steuntrekker, zonder te weten of hij niet "kan" werken, trekt niet genoeg steun. |
Citaat:
Ergens de ondergang van het Westen. |
Citaat:
Ik ben semi communistisch opgevoed, en heb mijn 3 hersencellen goed gebruikt. Ik ben een pragmatisch hedonist geworden. Met het besef dat in een overbevolkte maatschappij dat wel heel moeilijk word. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be