![]() |
Citaat:
Ik ben ook Europeaan en ik wil dat de politiek ons beschermd tegen massa-immigratie, Vance heeft gelijk en mag zijn mening geven, ook als dat niet in jouw kraam past. |
Citaat:
https://www.factcheck.org/2024/11/tr...claims-online/ https://www.reuters.com/graphics/USA...S/zjpqnemxwvx/ Trump won 77168458 stemmen, Harris 74749891 stemmen. Trump won 312 kiesmannen, Harris 226 Dus Trump won zowel de "popular vote" als de "electoral vote." |
Citaat:
Citaat:
Democratisch kiessysteem in de USA? Ik dacht niet dat we daarvan lessen in democratie moeten krijgen. Mijn lagere school heb ik al lang geleden volbracht. Uw kennis van geschiedenis is blijkbaar beperkt tot de laatste jaren. |
Citaat:
Journalisten, ambtenaren enz. in Amerika mogen hun mening niet geven. Omdat ze dan gestraft worden door Trump en zijn aanhang. |
Citaat:
Nu liegt gij weer.....nergens verbiedt Trump dat journalisten geen artikelen meer mogen schrijven. Last van selectief lezen? Citaat:
|
Als een vreemdeling mij in mijn huis de les komt spellen dan zou ik die op een niet zo vriendelijke manier de deur wijzen.
Dat is precies wat wij met die Amerikanen moeten doen. |
Citaat:
Net zoals wij voor geen enkele afgedankte politieker zoals da joenk verafstoot hebben gestemd om te zetelen in de eu-pluche om geld te kunnen scheppen nadat de blauwe verrader van belgië een puinhoop heeft gemaakt door de uitverkoop. |
Citaat:
Les spellen, les spellen....Vance heeft gelijk want europa met de verstikkende, dictatoriale regelwaanzin is allesbehalve democratisch. Kunnen we von der leyen wegstemmen? Neen. :roll: |
Citaat:
De EU steunt op een verdrag, en wordt aangestuurd door onze regeringen, waarvoor we wel gekozen hebben. Met die debiele eurosceptische bullcrap van u zijn we niks. |
Citaat:
|
Citaat:
Journalisten het onmogelijk maken hun werk te doen is volgens u geen straf? Hoe kan je artikelen schrijven als de toegang tot de informatie geweigerd wordt? Wie heeft hier last van selectief lezen? |
Citaat:
|
Citaat:
En het zal hier niet bij blijven de volgende 4 jaar. |
Citaat:
Pol Pot, Pinochet, Mao Zedong, Stalin. Allemaal rolmodellen voor u die hun tegenstanders "te kakken hebben gezet, zeker"? |
Citaat:
Maar dat onze onze politieke "beteren" te verslaafd zijn aan het verzamelen van wereldse goederen in plaats van te leiden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
De stam. Een familie met een paar genetische variantes van buitenaf die de basiswaarden van de stam niet in gevaar brengen. Maar dan zijn we op zijn best een landbouwersgemeenschap zoals 6000 jaar geleden. Met een ijzeren ploeg als extreme High tech. |
Samengevat als je een beschaving hebt die
-Niets belangrijk acht. (zeer onwaarschijnlijk) -Die alles kan uitleggen. (zeer onwaarschijnlijk) Dan is er een argument voor geen God. Ik denk dat we zowat in Europa aan het overhellen zijn naar die eerste. (Niets belangrijk acht.) Tja, dan is je maatschappij ten dode opgeschreven... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be