![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Schreef je toch een dag geleden Blijkbaar weet je het niet. Verblind door uw adoratie naar de wever toe? |
Citaat:
Ik zou het zelf niet beter kunnen zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
We verdraaien de realiteit tot dat ze ons uitkomt. |
Citaat:
En "ondemocratische haat," wat wil dat zelfs maar zeggen? Werkt dat zo: democratische haat, tegen bijvoorbeeld het VB, dat is goede haat terwijl ondemocratische haat, bijvoorbeeld tegen de leugenaars van de N-VA, slechte haat is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij uitte enkel zijn mening. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De waarheid kwetst, is nu weer eens goed onderstreept. |
Citaat:
Denk je dat het nu beter gaat? Dat het begrotingstekort kleiner wordt? Dat de schuld minder wordt? |
Citaat:
|
Radicaal islamitische terreurcel plande aanslag vanuit huis vlak bij woning van De Wever, drie jongvolwassenen opgepakt
De Wever moet meer druk zetten op CD&V en Vooruit om criminele vreemdelingen uit te zetten naar het land van herkomst. Als je persoonlijke veiligheid er van afhangt heb je goede argumenten. Geen politicus is nog veilig in dit land, laat staan de burgers. |
Citaat:
Zolang het enkel burgers zijn die worden beroofd, in elkaar geslagen, neergestoken….zal de politieker enkel een kaarsje branden om de schijn te redden. |
Citaat:
|
Ik zag op twitter dat de mensen van 't Scheld zeggen dat het doelwit van de geplande aanslag niet BDW was maar iemand anders.
Ik ben benieuwd wat daar van gaat blijken, want het is niet de eerste maal dat die jongens de primeur hebben. |
Citaat:
De grootste islamcriticus is Sam van Rooy, niet De Wever. En aangezien de aanslagen door moslims gepland waren ........ Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be