Peace |
23 januari 2005 20:09 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Een partij die bijna 1 miljoen kiezers achter zich krijgt maar amper 20.000 leden telt, in hoeverre kan je dan van een massabeweging spreken? Je merkt het ook aan hun manifestaties zoals bb IJzerwake waar nauwelijks 4.500 deelnemers waren. Trek er hun mandatarissen, leden jeugdbewegingen en andere satelietjes af en ze houden nauwelijks volk over om openlijk hun ideeën te verkondigen.
|
Persoonlijk ben ik ook geen lid van het Vlaams Belang. Toch zet ik mij actief voor hun in en kom regelmatig op allerlei bijeenkomsten. Ik ben ook op de ijzerwake geweest. Gisteren ben ik ook nog op een receptie van het Vlaams belang geweest.
Wat is uw punt eigenlijk?
Ik heb geen lidkaart, maar ben ik daarom minder begaan met de Vlaamse zaak als iemand die wel een lidkaart heeft? Integendeel zou ik zeggen dat ik zelfs veel actiever bezig ben met het Vlaams Belang en het Vlaams nationalisme als velen die wel een lidkaart hebben.
Zo als ik heeft het Vlaams Belang een enorm leger mensen achter zich staan die ook geen partijkaart hebben.
U ziet overal spoken, beste piano. Uw apathie tegen het Vlaams Nationalisme hebben uw hersens aangetast. U lijdt aan achtervolgingswaanzin.
Ben ik enkel een
|