![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier is Vandale. Misschien heb ik het weer verkeerd begrepen. her·eni·gen (ov.ww.) 1 weer bijeenbrengen 2 verzoenen |
Citaat:
Daarom dat bij programma's onderschrift nodig is.... Manneken toch, ga met iemand anders gaan lachen é, begint misschien met uw spiegelbeeld |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Ja je hebt gelijk joh...De mensen uit Maastricht hebben dus totaal geen idee wat de mensen net over de grenzen zeggen man...'T is net Arabisch voor ons :lol: |
Citaat:
Bij een hereniging worden Nederland en Vlaanderen allebei 'een stuk' van een gezamenlijke (ooit al in een andere vorm bestaande) staat. |
Citaat:
Trouwens, binnen Vlaanderen worden West-Vlamingen ook ondertiteld, net als binnen Nederland mensen uit bepaalde streken (uit Salland bijvoorbeeld) ook nog wel eens ondertiteld worden. |
Waarom gaan jullie er alsmaar van uit dat als er ooit een Nederlands-Vlaamse Unie komt dat wij de Vlamingen met zo zullen behandelen als de Walen dat deden :wink: ....
Groeten |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, dat deden de Fransen wel he :lol: ... |
Citaat:
Ik dacht dat dat het verschil was tussen verenigen en herenigen. Mah bon. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Of meent u dat wat u en ik schrijven niet door een Nederlander begrepen wordt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als bepaalde mensen komen zeveren dat Vlaanderen later bij Nederland moet gaan, zever ik terug :wink: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be