Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Live: grote betoging B-U-B!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=30810)

Antoon 9 maart 2005 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nitroke
Komen er ook optredens in Antwerpen? Lijkt me wel leuk om naar te gaan kijken :-D

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Betweter 9 maart 2005 16:22

Van die 8 (en er was er geen 1 meer) verstond er kennelijk niemand Nederlands. Enkel die BOB'er (die z'n lach niet kon wegsteken) begreep het. 2 minuten later was die BOB'er weg wegens tijdsverlies. Overigens bevond die manifestatie zich in de neutrale zone en mag niemand daar manifesteren. Waarom de BUB wel?

PAJOT 9 maart 2005 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nitroke
Komen er ook optredens in Antwerpen? Lijkt me wel leuk om naar te gaan kijken :-D

Ah ja, ik wil ook een BUB-mars op mijn gemeente.

Misschien kunnen de BUB-leden er zo zelfs nog een cent aan verdienen ! :-P

Herr Flick 9 maart 2005 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Deze keer met 9 man ? :lol:

Die passen just allemaal in 1 renault Espace, ... ;-)

Patriot! 9 maart 2005 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Van die 8 (en er was er geen 1 meer) verstond er kennelijk niemand Nederlands. Enkel die BOB'er (die z'n lach niet kon wegsteken) begreep het. 2 minuten later was die BOB'er weg wegens tijdsverlies. Overigens bevond die manifestatie zich in de neutrale zone en mag niemand daar manifesteren. Waarom de BUB wel?

Onnozele leugenaar. Hans was erbij en die spreekt toch Nederlands? :roll: Leugenachtig stuk flamingant.

En de actie gebeurde net buiten de neutrale zone, ge kent er niks van, landverrader!

Nitroke 9 maart 2005 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Ah ja, ik wil ook een BUB-mars op mijn gemeente.

Misschien kunnen de BUB-leden er zo zelfs nog een cent aan verdienen ! :-P

Ja, maar moet ge geen aanvraag indienen bij de gemeente voor straattheater?

MagereHein 9 maart 2005 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Onnozele leugenaar. Hans was erbij en die spreekt toch Nederlands? :roll: Leugenachtig stuk flamingant.

En de actie gebeurde net buiten de neutrale zone, ge kent er niks van, landverrader!

Schelden is toch gemakkelijk he patriot.... :roll:

Distel 9 maart 2005 16:42

Citaat:

Hans was erbij? Misschien waren het dan mensen die het Frans boven het Nederlands verkiezen?

Betweter 9 maart 2005 16:43

Hans was er bij...
Misschien wou hij tegenover zijn FDF-vrienden niet laten merken dat hij Nederlands spreekt... En het was in de neutrale zone, me dunkt dat ik darvan redelijk goed op de hoogte ben ;)

Distel 9 maart 2005 16:47

Toch jammer dat al die mensen die het Vlaams-Nationalisme beu zijn en het streven naar een unitair België steunen niet spontaan zijn komen meebetogen. Zo wekken ze straks nog de indruk dat ze helemaal niet bestaan, stel je voor.

Garga 9 maart 2005 16:49

In het vervolg een dergelijke manifestatie op voorhand afkondigen, dan komt er misschien meer volk naar jullie betoging...

kijken.

Patriot! 9 maart 2005 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garga
In het vervolg een dergelijke manifestatie op voorhand afkondigen, dan komt er misschien meer volk naar jullie betoging...

kijken.

't Was maar een kleine blitsactie... Als jullie daar uit proberen op te maken hoeveel leden we hebben moet ik concluderen dat NSV er twee heeft :) Ze waren inderdaad slechts met twee om flyers te verdelen op het 'Vlaams duel' van LVSV ;)

Jan van den Berghe 9 maart 2005 16:54

Citaat:

Ik was er in ieder geval niet. Voor alle duidelijkheid: het betreft geen betoging, maar een spontane actie waarover gisteravond de eerste mail werd gestuurd naar een klein aantal kernleden van de BUB.

Juist, heel spontaan. En bemerk trouwens het lachwekkend "een klein aantal kernleden", net alsof er daarnaast ook "een groot aantal leden" zouden bestaan...

Uit de stortingen "BUB voor Azië" blijkt echter dat het aantal leden eerder te beperken valt tot "een klein aantal" zonder meer.

JAN MOEDWIL 9 maart 2005 16:55

Ikzelf was er trouwens ook niet aanwezig, maar ik kan dit soort acties enkel aanmoedigen.
Daarvoor een dikke proficiat aan onze militanten.

Het valt sterk op dat er steeds meer en meer acties plaatsvinden van de BUB.
Zoals bv vanaovnd in Leuven.

Vorige week was er trouwens ook zo een actie tijdens het vlaams duel tussen de twee landverraders. die buitenshuis doen alsof ze elkaar haten maar binnenshuis niets liever doen dan met elkaar in bed te liggen.
Het grappige aan zulke acties zoals bijv. bij een VLAAMS duel de reactie voor het grote deel positief zijn en we zelfs nieuwe leden hebben gemaakt.

Trouwens jullie betoging in LIndebeek was een lachertje, een zonde! voor alle vlaamsnationalisten.

Jan van den Berghe 9 maart 2005 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lievendr
welke media waren er? ben benieuwd...

Een van de reporters van de vrije islamitische radio van Bastin waarschijnlijk. Die was zondag ook in Linkebeek.

Jan van den Berghe 9 maart 2005 16:58

Citaat:

Hans I le Grand spreekt iets wat op Nederlands lijkt, maar meestal gewoon een doordrukje is van wat hij anders in het Frans broebelt.

Vergeten we trouwens niet dat Hans I le Grand veel liever het Frans hanteert, getuige het feit dat de webstek van de BUB op de Franstalige versie van zijn Brussels adres staat geregistreerd.

Jan van den Berghe 9 maart 2005 16:59

Citaat:

't Was maar een kleine blitsactie...

Wanneer komt dan die grote, georganiseerde actie? Vorige zondag schreef u nog op dit forum dat u in staat was om zomaar het veelvoud aan manifestanten op te trommelen voor een betoging die zou optrekken achter de BUB-vlag... Welnu, wanneer zet u uw woorden om in daden?

Patriot! 9 maart 2005 17:01

Beste, maak u geen illusies: België zal overwinnen.

Jan van den Berghe 9 maart 2005 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JAN MOEDWIL
Het valt sterk op dat er steeds meer en meer acties plaatsvinden van de BUB.
Zoals bv vanaovnd in Leuven.

Juist, dat valt sterk op :lol: :lol: :lol:

Bij de laatste verkiezingen stonden er in Leuven ook een paar verdwaalde bubbels in Leuven... En ook toen werden er al grote zegebulletins aangekondigd, iets te voorbarig echter bleek nadien.

Jan van den Berghe 9 maart 2005 17:01

Citaat:

Beste, maak u geen illusies: België zal overwinnen.

Ja, maar we zien wel uit naar jullie georganiseerde actie, hoor.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be