![]() |
Citaat:
|
![]() Ik duim voor kardinaal Gabriel Zubeir Wako, aartsbischop van Khartoum in Soedan. Deze door de paus benoemde kardinaal zou net als Woityla een vergeten continent in het brandpunt van de belangstelling plaatsen en zou net zoals Woityla een steun was voor de bevolking in de strijd tegen het communisme een steun kunnen zijn voor allen die smachten naar meer vrijheid in de islamitische regimes. |
Citaat:
of stel je eens voor dat er een paus komt die het omgekeerd effect heeft :? |
Citaat:
De enige zwart-afrikaanse papabile is Kardinaal Francis Arinze uit Nigeria. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De lijst der papabili is ieder geval als volgt: - De Italianen - DIONIGI TETTAMANZI (favoriet) ANGELO SCOLA TARCISIO BERTONE ANGELO SODANO GIOVANNI BATTISTA RE - De Indiërs - IVAN DIAS TELESPHORE PLACIDUS TOPPO - De germanofonen - JOSEPH RATZINGER CHRISTOPH SCHOENBORN - De Latijns-amerikanen - OSCAR ANDRES RODRIGUEZ MARADIAGA CLAUDIO HUMMES DARIO CASTRILLON HOYOS JORGE MARIO BERGOGLIO - De Afrikaan - FRANCIS ARINZE |
Ik denk dat je gellijk hebt Raf, want ik zie ook geen Danneels op de lijst staan, terwijl hij wel degelijk regelmatig genoemd wordt als kanshebber.
|
Ik heb het al gevonden. De papabili is gewoon een lijst die gemaakt is door Vatican-watchers met de namen van de "grootste kanshebbers".
Mea Culpa, zowel voor wreker als voor raf. |
Citaat:
Voor mij kan geen enkele paus, bijgevolg zeker ook geen neger. Het christendom is een bekeringsgodsdienst, net als de islam, en vanuit dat oogpunt compleet verwerpelijk door dat universalisme. |
Citaat:
In het kader van het Christus-bewustzijn: Christus-sexisme! Yahoo! |
Citaat:
|
Citaat:
Paus Wacko Jacko I... Ik zie het wel zitten. |
Citaat:
|
WHAHAHA!!! WHIHIHIHI!!!!
@RAF & aNDRO: FAN-TAS-TISCH idee! Zullen we 'm snel nog voordragen? Wellicht is het nog niet te laat.. Kan ie mooi vanachter de tralies in de USA het Vaticaan om zeep helpen.. |
The New Vatican 2005...Pope Wacko Jacko I
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be