![]() |
Citaat:
een wedstrijdje om ter racistisch, dat had ik hier nog niet gezien trouwens. :? |
Wij van FC Herent zijn overduidelijk de enige echten. Elke wedstrijd ontrolt onze supporterskern (zo'n 5 man) een gigantische nazi-vlag, waarna we tijdens de wedstrijd beknopt onze ideeën over rassen scanderen.
|
racisten8O
|
Na enkele weken ben ik over de 'Shock' heen dat een Antwerpse ploeg de Belgische beker gewonnen heeft. Het leek me totaal onmogelijk. Hierbij wens ik hen proficiat voor hun overwinning.
Dat GBA een prachtig Europees seizoen tegemoet gaat. :thumbsup::thumbsup::thumbsup::clapping::clapping: :clapping::thumbsup::thumbsup::thumbsup: |
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Jules haalt niet zijn GRAM:-) Uiteraard is Germinal Beerschot terug de ploeg van't stad en dit zeker de laatste 3 seizoenen ...
ondanks dat ik de 'politieke' mening van Ingenius niet deel heeft ze wel verstand van voetbal;-) |
de engiste voetbal ploeg waar ik voor supporter is fc de kampioenen.
|
Citaat:
De allusie naar die Gram-tiep is trouwens maar gevaarlijk, aangezien het niet RAFC was dat failliet is gegaan enige tijd geleden... En dat zal het nu ook niet doen; let maar eens op hoe we uit het dal klimmen. Van Acker heeft het vorige keer geklaard, en zal het deze keer weer doen. Hopelijk slepen ze nog meer degelijkse Vlaamse voetballers in de wacht als Cédric Tomsin. |
Precies of Beerschot heeft geen goede Vlaamse spelers...
|
En btw Messoudi is ook een Vlaming toch?!
|
Citaat:
|
Ah ja, ok. Dan is het goed :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Men zegt altijd dat 5% hooligans het voor 95% "goede supporters" naar de kloten helpen. Maar ik denk soms echt dat het andersom is. |
Citaat:
Jeannetten dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Euh... mja, om daarna proper de vrouwen tegemoet te lopen he.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be