![]() |
Je kan misschien ook een appartement kopen. Maar als ge echt iets goedkoop wilt in brussel langs de zenne.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Die zwarte poes kan niet op tegen onze rosse kater ! ;) |
Citaat:
|
@Kobaf
Ik zal U nogmaals helpen... In uw 'handteken' staat m.i. uw e-mailadres verkeerd vermeld: mail thekingofbeggarsandflee[email protected] Bloemige groetjes |
Citaat:
|
't Is altijd niet gemakkelijk... mensen willen helpen...
Citaat:
Het moet toch fle[size=4]a[/size]s ipv fle[size=4]e[/size]s zijn of niet? thekingofbeggarsandfle[size=4]a[/size][email protected] ipv thekingofbeggarsandfle[size=4]e[/size][email protected] Uw handteken: het zien van uw steden doet ons pijn aan de ogen Chief Seattle. Wordt lid van het 4e wereldsyndicaat mail [email protected] meer info over vws http://www.vierdewereldsyndicaat.org/ en http://forum.politics.be/showthread.php?t=29640 En waarom weeral een persoonlijke aanval [size=1](nogal een geluk dat ik niet zo kinderachtig ben als sommigen, alhoewel ik nog een kind ben)...[/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
En U moet niet altijd met bagger smijten... |
Kdenk dat Limburg nog het goedkoopst is, qua bouwgrond.
Maar vergis u hier niet te fel in. Een VZW waar ik actief in ben heeft 8 jaar terug 5 bouwgronden gekocht aan de rand van Sint-Truiden (Melveren, Velm & Nieuwerkerken) voor ongeveer 1 miljoen Belgische frank elk om er moskee's & gebedhuizen te plaatsen. Voor 3 van hen hebben we een vergunning gekregen, 2 werden afgewezen en staan, als gevolg, nu terug te koop. Beiden zijn geschat op 5 miljoen BEF. Maar we vragen er wel 6 miljoen BEF voor, op al die jaren belastingen erop terug te verdienen. één ervan is eind maart verkocht, de andere staat nog altijd te koop, misschien iets voor Patriot? Ligt in't midden van natuur, nabij supermarkt :D |
Citaat:
Als het over producten en verkoop gaat is het nog simpeler, dan geeft ge ze gewoon een factuur zonder BTW en declareert ge dat het voor export was. (dit kan veranderd zijn sinds ik weg ben uit Belgie, want het opent natuurlijk een grote deur naar BTW fraude) |
Citaat:
Je kan dit oplossen door een uniforme taxatiewetgeving voor Europa. Maar daar is de bevolking blijkbaar nog niet klaar voor. |
Daarnet op de radio met een half oor tijdens de afwas gehoord dat de Weshoek momenteel nog het goedkoopst is om bouwgrond of huis te kopen maar dat ook daar de inhaalbeweging is ingezet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoek je iets op de buiten of in het stad? |
In de uithoeken van vlaams- brabant vindt je nog goedkope bouwgrond,
zeker in hageland en haspengouw |
Citaat:
Bij mij in de buurt is alles onbetaalbaar voor een werkmens,degene die nog willen kopen krijgen snel het deksel op de neus,en dit laat zich voelen in het stemhokje.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jong CD&V stelde deze week nog voor om renoveren makkelijker te maken om dat er teveel huizen leeg staan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be