Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Het Vlaams blok is racistisch? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=3756)

Paulus de Boskabouter 6 juni 2003 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens

In de veronderstelling he polleke! gebruik uw fantasie een beetje! wat zal er volgens u gebeuren? :wink:

Volgens mij?

Dan krijg je volksverhuizingen.
Zoals er al zovele geweest zijn in de geschiedenis.

jan hyoens 6 juni 2003 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:

In de veronderstelling he polleke! gebruik uw fantasie een beetje! wat zal er volgens u gebeuren? :wink:

Volgens mij?

Wel als ge uw geschiedenis een beeke kent dan weet je wat voor gevolgen dat had op de plaatselijke bevolkingen!!!!

Paulus de Boskabouter 6 juni 2003 13:03

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Volgens mij?

Wel als ge uw geschiedenis een beeke kent dan weet je wat voor gevolgen dat had op de plaatselijke bevolkingen!!!!

Zéker.
Wij zitten hier niet op onze plaats.
Onontkenbaar.

jan hyoens 6 juni 2003 13:42

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Volgens mij?

Zéker.
Wij zitten hier niet op onze plaats.
Onontkenbaar.

Ja, laten we met zijn 6 miljard terug naar afrika gaan! :roll:

Paulus de Boskabouter 6 juni 2003 13:49

Citaat:

Ja, laten we met zijn 6 miljard terug naar afrika gaan! :roll:

je moet zo ver in de tijd niet teruggaan :wink:

Citaat:

KORTE GESCHIEDENIS VAN VLAANDEREN EN DE VLAAMSE BEWEGING

Toen Julius Caesar in zijn 'De Bello Gallico' over de 'Belgae' schreef, bedoelde hij de Keltische volkeren die tussen de Maas, de Seine en de Noordzee leefden. Deze Keltische volkeren hebben weinig te maken met de bevolking van de huidige staat 'België'. De Belgae werden onderworpen door de Romeinen en ze verdwenen bij de grote volksverhuizingen van de kaart. In de delta van de grote rivieren vestigden zich daarna vooral Frankische en Saksische stammen.

De naam Vlaanderen duikt voor het eerst op in de 7e eeuw. Onder Karel de Grote ontstond een graafschap Vlaanderen, dat bij het Verdrag van Verdun in 843 opgedeeld werd in en 'Frans' en een 'Duits' deel, met de Schelde als grens. Maar de grenzen van dit graafschap komen niet overeen met de huidige grenzen van Vlaanderen. Een groot deel van het vroegere graafschap behoort nu tot Frankrijk. Brabant en Limburg maken deel uit van het moderne Vlaanderen, maar behoorden in de middeleeuwen tot het Duitse Rijk.
bron; http://www.vlaamsblokkapellen.be/Nederland.htm

Kempen 6 juni 2003 13:59

Inderdaad ik zou naar ginder willen zijn gegaan om mij totaal te integreren in de maatschappij.
Mijn kinderen zou ik nog Nederlands leren, maar ik zou ook van hen eisen dat ze zich totaal zouden integreren in de maatschappij.

Geen haar op mijn hoofd zou er aan denken te eisen dat men voor mij een uitzondering zou maken of dat men zich aan mijn gedachten of geloof of gewoonten zou moeten aanpassen.

thePiano 6 juni 2003 14:02

Citaat:

500.000 vreemdelingen verblijven hier illegaal. De stap van illegaliteit naar criminaliteit is klein;

Je ganse topic staat bol van leugens maar ik pik er maar lukraak iets uit wat me interesseert.

Leg me eens uit hoe jij aan het cijfer van 500.000 illegalen komt, want zelfs het Vlaams Blok spreekt maximum van 150.000 illegalen, en dat is ook al schromelijk overdreven en vooral gebaseerd op gevoelens en nattevingerwerk.

Kom op Jan, hoe kom jij aan dat cijfer, ik amuseer me ook eens graag!

thePiano 6 juni 2003 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kempen
Inderdaad ik zou naar ginder willen zijn gegaan om mij totaal te integreren in de maatschappij.

Je bedoelt dus assimileren, en niet: aanpassen want dat is integreren.

jan hyoens 6 juni 2003 14:05

[quote="Paulus de Boskabouter"]

Citaat:

De Belgae werden onderworpen door de Romeinen en ze verdwenen bij de grote volksverhuizingen van de kaart. .

zegt genoeg!

Kempen 6 juni 2003 14:14

Na 1 jaar had je mij niet meer kunnen herkennen tussen de autochtonen.
In principe zou ik zelfs thuis geen Nederlands meer willen spreken met vrouw en kinderen behalve net genoeg om wat over te houden voor als we onze familie in Vlaanderen zouden bezoeken.
Ik zou mij inderdaad volledig willen assimileren en integreren. De volle pot en voor 100 procent.

En deep down inside I still have the dream......

Iemand de 6 juiste voor de trekking van morgenavond ? :wink:

thePiano 6 juni 2003 14:15

Citaat:

In principe zou ik zelfs thuis geen Nederlands meer willen spreken met vrouw en kinderen behalve net genoeg om wat over te houden voor als we onze familie in Vlaanderen zouden bezoeken.
Ik zou mij inderdaad volledig willen assimileren en integreren. De volle pot en voor 100 procent.

Akkoord met integreren, assimileren kan je echter niet opleggen, dat moet een vrijwillige keuze blijven.

Paulus de Boskabouter 6 juni 2003 14:16

Citaat:

En deep down inside I still have the dream......

Iemand de 6 juiste voor de trekking van morgenavond ? :wink:

Volksverrader! :wink: :lol:

1,2,3,4,5,6 reserve 7

Paulus de Boskabouter 6 juni 2003 23:03

[quote="jan hyoens"]
Citaat:

Citaat:

De Belgae werden onderworpen door de Romeinen en ze verdwenen bij de grote volksverhuizingen van de kaart. .

zegt genoeg!

Inderdaad.
Wie vrij is van zonde werpe de eerst steen (of zoiets) :wink:

Als wij hier niet meer kinderen gaan maken verdwijnen we stilletjesaan. Simple comme bonjour.
Maar blijkbaar is het 'kweekprogrammapunt' niet van toepassing voor de 'elite', want toen ik hier de vraag stelde wie van de Vlaams Blokkers (OF de anderen) méér dan 2 kinderen wou of had, bleef het verdacht stil.
Straks moet ik nog denken dat we het aan de AGALEV'ers en de nieuwe Belgen gaan moeten overlaten.
:wink:

vlaanderen72 7 juni 2003 12:06

Citaat:

Maar blijkbaar is het 'kweekprogrammapunt' niet van toepassing voor de 'elite', want toen ik hier de vraag stelde wie van de Vlaams Blokkers (OF de anderen) méér dan 2 kinderen wou of had, bleef het verdacht stil.

Ola niet gelezen ik heb er al éne en de rest volgt. :P

Paulus de Boskabouter 7 juni 2003 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Citaat:

Ola niet gelezen ik heb er al éne en de rest volgt. :P

O-OO 8O

:wink:

zeg, ge gaat toch niet kweken 'gelijk konijnen' hé !

cfr jullie uitspraken over Moslims :twisted:

vlaanderen72 7 juni 2003 12:10

Citaat:

Die doen dat voor het kindergeld ee boskabouter.

numarx 7 juni 2003 12:12

Inderdaad. 6 keer 9 maanden overgeven, niet meer in uw kleren passen, met een dikke pens rondlopen, en dan met een beetje geluk een uur of 12 barenspijnen en post-natale depressies is véél eenvoudiger dan werk zoeken. De profiteurs. :roll:

Paulus de Boskabouter 7 juni 2003 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Citaat:

Die doen dat voor het kindergeld ee boskabouter.

het VB gaat dat nog verhogen! + een opvoedersloon !!!

Dus mensen stimuleren met kindergeld om kinderen te krijgen...
Ze halen dus de mosterd bij Mo ... :lol:

vlaanderen72 7 juni 2003 12:19

Citaat:

[het VB gaat dat nog verhogen! + een opvoedersloon !!!

Dus mensen stimuleren met kindergeld om kinderen te krijgen...
Ze halen dus de mosterd bij Mo ... :lol:

Die geven ze enkel aan vlaamse vrouwen ee de rest is dan naar land van herkomst. :D

vlaanderen72 7 juni 2003 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Numarx
Inderdaad. 6 keer 9 maanden overgeven, niet meer in uw kleren passen, met een dikke pens rondlopen, en dan met een beetje geluk een uur of 12 barenspijnen en post-natale depressies is véél eenvoudiger dan werk zoeken. De profiteurs. :roll:

Al zwanger geweest ?! :lol:
Ik wel en ziek ben ik nooit geweest. :wink:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be