![]() |
Citaat:
Dan krijg je volksverhuizingen. Zoals er al zovele geweest zijn in de geschiedenis. |
Citaat:
|
Citaat:
Wij zitten hier niet op onze plaats. Onontkenbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Inderdaad ik zou naar ginder willen zijn gegaan om mij totaal te integreren in de maatschappij.
Mijn kinderen zou ik nog Nederlands leren, maar ik zou ook van hen eisen dat ze zich totaal zouden integreren in de maatschappij. Geen haar op mijn hoofd zou er aan denken te eisen dat men voor mij een uitzondering zou maken of dat men zich aan mijn gedachten of geloof of gewoonten zou moeten aanpassen. |
Citaat:
Leg me eens uit hoe jij aan het cijfer van 500.000 illegalen komt, want zelfs het Vlaams Blok spreekt maximum van 150.000 illegalen, en dat is ook al schromelijk overdreven en vooral gebaseerd op gevoelens en nattevingerwerk. Kom op Jan, hoe kom jij aan dat cijfer, ik amuseer me ook eens graag! |
Citaat:
|
[quote="Paulus de Boskabouter"]
je moet zo ver in de tijd niet teruggaan :wink: Citaat:
zegt genoeg! |
Na 1 jaar had je mij niet meer kunnen herkennen tussen de autochtonen.
In principe zou ik zelfs thuis geen Nederlands meer willen spreken met vrouw en kinderen behalve net genoeg om wat over te houden voor als we onze familie in Vlaanderen zouden bezoeken. Ik zou mij inderdaad volledig willen assimileren en integreren. De volle pot en voor 100 procent. En deep down inside I still have the dream...... Iemand de 6 juiste voor de trekking van morgenavond ? :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
1,2,3,4,5,6 reserve 7 |
[quote="jan hyoens"]
Citaat:
Wie vrij is van zonde werpe de eerst steen (of zoiets) :wink: Als wij hier niet meer kinderen gaan maken verdwijnen we stilletjesaan. Simple comme bonjour. Maar blijkbaar is het 'kweekprogrammapunt' niet van toepassing voor de 'elite', want toen ik hier de vraag stelde wie van de Vlaams Blokkers (OF de anderen) méér dan 2 kinderen wou of had, bleef het verdacht stil. Straks moet ik nog denken dat we het aan de AGALEV'ers en de nieuwe Belgen gaan moeten overlaten. :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
:wink: zeg, ge gaat toch niet kweken 'gelijk konijnen' hé ! cfr jullie uitspraken over Moslims :twisted: |
Citaat:
Die doen dat voor het kindergeld ee boskabouter. |
Inderdaad. 6 keer 9 maanden overgeven, niet meer in uw kleren passen, met een dikke pens rondlopen, en dan met een beetje geluk een uur of 12 barenspijnen en post-natale depressies is véél eenvoudiger dan werk zoeken. De profiteurs. :roll:
|
Citaat:
Dus mensen stimuleren met kindergeld om kinderen te krijgen... Ze halen dus de mosterd bij Mo ... :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wel en ziek ben ik nooit geweest. :wink: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be