![]() |
Citaat:
Mmmm ... verhoudingsgewijs meer zal hij dan wel bedoelt hebben. :) Hij zei ook dat er iedere 25 jaar een Jodenvervolging plaatsvond. :-s En hij gaf ons een theorie die 9/11 verbond met het binnenvallen van Irak door olie (toen iedereen nog maalde over MVW's)... Gelukkig ben ik intussen van het middelbaar af. ;) |
Citaat:
Een zeer veel waarheidsbevattende post denk ik. Wel even zeggen, mocht het nodig zijn, groepskwalificaties gebeuren door een automatisch en onbewust proces dat zich afspeelt in de hersenen, die met moeite iets anders kunnen dan categoriaal denken. |
Citaat:
|
Citaat:
De Negers werden toch sneller afgevoerd uit Afrika dan ze vervangen werden door blanken? Zou daar geen racistische component achter zitten? Die zwartjes zijn trouwens ook beter in het boksen en in singing de blues. (je zou het voor minder). |
Citaat:
Mijn onderbenen zijn gebouwd voor onderafstanden. |
Citaat:
Dat mannen meer schoonheidswedstrijden moeten gaan organiseren (onder elkaar). |
Citaat:
|
Citaat:
Behoud van geloof, cultuur en leefgewoonten, echter met praktische aanvaarding en primair respect voor de grondwet van het gastland, dwz: scheiding van staat en kerk/moskee/synagoog en gelijkheid van man en vrouw, to start with, net als de autochtonen zich hieraan dienen te houden. En El Turco, met alle respect, maar mocht ik zeker weten dat de meerderheid van onze moslim-medeburgers ongeveer zoals jij zou denken, ik dan helemaal niet de behoefte zou voelen mijn twijfels hierover te corresponderen op een forum. Laat ons hopen dat de tijd raad brengt, liever spoedig dan te laat.:-) Ciao. |
Citaat:
|
Citaat:
de joden halen 100 keer meer nobelprijzen binnen dan de moslims 100 x 100 = 10.000 > 1 Jood is 10.000 moslims waard MAAR ! De Joden zijn gedoemd tot onzaligheid en de moslims zullen de Tuinen der Overvloed binnen gaan, want er staat geschreven: "ZALIG DE ARMEN VAN GEEST WANT ZIJ ZULLEN HET KONINKRIJK GODS BETREDEN" Maar ! Dit kan ook : Er was eens een strenge Heer die op reis ging en elk van zijn dienaars talenten gaf : aan de eerste gaf hij er ... etc. De rest van het verhaal is gekend: degene die slechts één talent kreeg liet het niet renderen en stak het ook nog eens in de grond uit angst het kwijt te spelen tegen dat "de Heer" zou terugkomen ... De strenge Heer nam hem toen ook nog dat ene talent af... |
Ik vind dat de moslims de [size=3]nobelprijs voor dynamiet[/size] moeten krijgen, het zijn met voorsprong de meest explosieve mensen na A. Nobel...
|
Citaat:
Als we met dat alles onze kinderen gaan bestoken dan weten ze beslist helemaal niet meer waar de klepel hangt |
Citaat:
Waar en wanneer is er plaats of tijd voor aandacht en verkenning van het innerlijke in de mens volgens U ? De kennis in deze schriften vermeld, wijzen ondubbelzinnig en rechtstreeks de weg naar het onsterfelijke levensbeginsel in ons. Over een periode van 12 schooljaren kan er al een degelijke en schoolse vergelijking gemaakt worden tussen de grootste religiestromingen en hun onderlinge overeenkomsten. Een beter overzicht hiervan geeft later ook beter inzicht voor het al dan niet verder zetten van een leer. Echter, het schools aanleren van een correcte en volledige ademhaling in de lessen LO en sportclubs, zou al een mooie stap zijn in de spirituele vooruitgang en zelfkennis van een grote bevolkingsgroep. Introduceer bv. wekelijks 1 of 2 uur tai-chi of basis-yoga onder leiding van bevoegde leraars op de speelplaats/turnzaal en je krijgt niet alleen een gezondere jeugd maar ook één met betere schoolrapporten, dit wegens de meerwaarde aan zuurstofopname en een fittere geest. Minder agressie, minder potentiële rokers, meer evenwichtig zelfvertrouwen, meer zelfkennis en meer levenslust door een fysiek en mentaal beter welgevoelen. Alleen door simpelweg de jeugd te leren ademen, want de adem is de rechtstreekse én beheersbare houvast tot het leven, is eigenlijk het leven zelve. Dáár is het onderwijs zich nét iets te weinig van bewust, de Adem. Ciao ;-)[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
slimmerikken
Citaat:
|
ontploffingen
Citaat:
|
Citaat:
BTW,ze hebben de Tao weeral herdrukt,is al de derde keer in het Nederlands.Goed teken hé. |
Citaat:
Ik las ook Tao the Qing van Lao Tse in Nl, En en D omdat elke vertaling uit het Chinees zeer moeilijk en eenzijdig is. Dus zeer leerzaam en interessant, maar ik zit ook niet meer in de kleuterklas. De Dalai Lama werd gevraagd wat hij dacht over de grote belangstelling voor Boeddhisme in het Westen. Hij was daarover zeer sceptisch. Hij zegde dat het Boeddhisme gegroeid en gebed is in de cultuur van Azië, en dat het dus niet voor de hand ligt dat Europeanen daar een antwoord vinden op hun vragen en behoeften. Dus zei hij: denk eerst maar eens zeer goed na. Als ik het goed begrijp, ziet hij daar dus een modeverschijnsel in en niet veel meer. Ik denk dat hij een verstandig man is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De vraag of optie naar een totale ontwikkeling van het individu, werd tot nu door geen enkele bevoegde instantie of minister gesteld. Onwetend over de mogelijkheden wellicht, maar hiermee wel de psychische verwaarlozing en mentale afhankelijkheid van heelder generaties instandhoudend. Psychologen zullen levenslang van klandizie voorzien worden, terwijl individuele zelfredzaamheid zo dichtbij is. Jawadde ! :roll: Ciao. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be